جدیدترین تصاویر از طرح احتمالی نیوکمپ پس از بازسازی

جدیدترین تصاویر از طرح احتمالی نیوکمپ پس از بازسازی

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا با انتشار تصاویر جدید باورنکردنی از طرح بازسازی ۱.۲۵ میلیارد پوندی ورزشگاه نیوکمپ، نشان داد این استادیوم چگونه به طرز معجزه‌آسایی تغییر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا تصاویر جدید باورنکردنی از طرح استادیوم نمادین‌ نیوکمپ در جریان بازسازی ۱.۲۵ میلیارد پوندی آن منتشر کرد. نیوکمپ بارسلونا بیش از یک سال است که دستخوش تغییرات بزرگی شده و این باشگاه اکنون تصاویر تازه‌ای از طرح ظاهر جدید آن منتشر کرده است.

این غول اسپانیایی در اردیبهشت ۱۴۰۲ از استادیوم نیوکمپ نقل مکان کرد و روند بازسازی اساسی این ورزشگاه ۶۷ ساله را آغاز نمود.

بارسا تا پایان بازسازی نیوکمپ به طور موقت در ورزشگاه المپیک کمپانی لوییس بازی‌های خانگی‌اش را انجام می‌دهد.

اکنون تصاویر جدید منتشر شده از ورزشگاه نیوکمپ نشان می‌دهند که آبی‌واناری‌ها بیش از همیشه به بازگشت به خانه تاریخی خود نزدیک شده‌اند.

در ماکت‌های کامپیوتری منتشر شده توسط باشگاه، استادیوم نسبت به گذشته‌اش غیرقابل تشخیص به نظر می‌رسد. زمین قرار است دارای بزرگ‌ترین سقف در اروپا، یک سکوی تماشا از بالا(aerial viewing platform)  و تعدادی مکان جدید ارائه نوشیدنی و همینطور مناطق وی آی پی جدید باشد.

ظرفیت ورزشگاه هم از ۹۹٫۳۵۴ به ۱۰۵ هزار نفر افزایش خواهد یافت. این باشگاه با بازسازی طبقه سوم برای افزایش ظرفیت استادیوم، کل بخش بالای ورزشگاه را حذف کرده است.

النا فورت، نایب رئیس بارسلونا فاش کرد که این باشگاه قصد دارد در این فصل به ورزشگاه بازگردد، اما برنامه‌های اولیه برای حضور در زمین را تا زمان سالگرد ۱۲۵مین سالگرد تاسیس باشگاه در ماه نوامبر (اواسط آبان تا اواسط آذر) کنار گذاشته است.

 

۱۰۳۳