نوستالژی/ روزی که نحسی جام نگرفتن هری کین گریبان آرسنال را گرفت

نوستالژی/ روزی که نحسی جام نگرفتن هری کین گریبان آرسنال را گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- داستان معروف عکس هری کین با پیراهن آرسنال در جشن قهرمانی این تیم در سال ۲۰۰۳ یکی از شوخی‌های رایج بین هواداران فوتبال به‌خصوص هواداران آرسنال و تاتنهام است.

به گزارش فوتبالی، در این تصویر، هری کین که آن زمان نوجوانی بیش نبود، در جشن قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلستان حضور داشت و با پیراهن این تیم عکسی گرفت. از آن زمان، آرسنال موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر نشده است. این شوخی و طعنه‌ای که از سوی برخی طرفداران به آرسنال وارد می‌شود، ارتباط غیررسمی با این عکس را بزرگنمایی کرده و به نوعی به طنز می‌گویند که "کین باعث شده آرسنال دیگر قهرمان نشود." در واقع، از آن زمان تاکنون، آرسنال چند بار به قهرمانی نزدیک شده اما موفق نشده است. از طرف دیگر، هری کین خودش در تاتنهام به بازیکنی برجسته و مهاجمی جهانی تبدیل شده است و علی‌رغم علاقه کودکی‌اش به آرسنال، پس  از آن یکی از چهره‌های کلیدی رقیب سرسخت این تیم یعنی تاتنهام هاتسپر شد.

این داستان بیشتر به عنوان یک نکته طنز و فکت شوخی‌آمیز در فضای هواداران فوتبال مطرح می‌شود و هری کین نیز هرگز حضور خود در آن جشن را پنهان نکرده است. هری کین که در تابستان ۲۰۲۳ راهی بایرن مونیخ شد علی رغم گل های بسیار زیاد و مهم با پیراهن باواریایی ها نتوانست با تیم پرافتخار فوتبال آلمان عنوان قهرمانی جامی را در فصل گذشته کسب کند و به همین دلیل بحث نحسی جام نگرفتن این ستاره انگلیسی باز هم سوژه رسانه ها شد.

۱۰۰۹