پست اینستاگرامی رونالدو پس از گلزنی مقابل یاران لواندوفسکی

پست اینستاگرامی رونالدو پس از گلزنی مقابل یاران لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال موفق شد با درخشش کریستیانو رونالدو تیم ملی لهستان را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته سوم از مرحله گروهی بازی های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی پرتغال با تیم ملی لهستان روبرو شد و در نهایت در این بازی تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. کریس رونالدو در این بازی 63 دقیقه بازی کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

روبرت لواندوفسکی مهاجم بارسلونا هم به عنوان کاپیتان تیم ملی لهستان در این بازی حضور داشت اما نتوانست عملکرد خوبی را از خودش نشان بدهد و شاهد شکست خوردن تیمش بود.

کریستیانو رونالدو پس از این بازی با انتشار تصاویری از این دیدار در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" یک برد مهم در لیگ ملت های اروپا، از حمایت های همه تشکر می کنم. بیایید با هم به سمت به دست آوردن همه چیز برویم."

به نظر می رسد که یکی از اهداف تیم ملی پرتغال در حال حاضر قهرمانی در رقابت های لیگ ملت های اروپا است. آن ها قبلا در سال 2019 این افتخار را تجربه کرده اند و باید دید که بار دیگر می توانند در این بازی ها قهرمان شوند یا خیر.

1470