اختصاصی فوتبالی/ ولاسکوئز در آستانه سرمربیگری استقلال؛ فقط امضای الکترونیکی تنها گزینه خارجی باقی مانده است!

اختصاصی فوتبالی/ ولاسکوئز در آستانه سرمربیگری استقلال؛ فقط امضای الکترونیکی تنها گزینه خارجی  باقی مانده است!

پایگاه خبری فوتبالی- به جز یک گزینه بقیه مربیانی که باشگاه استقلال با آنها وارد مذاکره شده بود به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی داده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال بعد از جدایی جواد نکونام، تصمیم گرفت سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی موقت معرفی کند تا زمان کافی را برای جست‌‌وجو و انتخاب سرمربی خارجی مناسب در اختیار داشته باشد.

در این مدت نام چند مربی بزرگ و معمولی خارجی به عنوان گزینه باشگاه استقلال شد. از کیکه ستین و فاتح تریم گرفته تا پل لو گن و ایوایلو پتف. نام‌های استراماچونی و ساپینتو هم مطرح شد اما مذاکره با هیچ کدام از این مربیان به نتیجه نرسید و مدیران باشگاه استقلال به همین دلیل در وضعیت دشواری قرار گرفته‌اند.

آخرین کسی که مذاکرات باشگاه استقلال با او به دلیل ضعف مدیران مستقر و بی‌تجربگی در مذاکره با شکست همراه شد پل لوگن فرانسوی بود. البته فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد به دلیل برخی شیطنت‌ها از داخل ایران از جمله تهدید او و ارسال‌ ایمیل‌های تهدیدآمیز به آدرس همسرش او را از آمدن به ایران منصرف کرده‌اند اما فوتبالی مطلع شده سرمربی فرانسوی به خاطر دو بند قرارداد به استقلال پاسخ منفی داده است.

حالا تنها یک گزینه روی میز مدیران استقلال باقی مانده است. همان گزینه‌ای که برای اولین توسط «فوتبالی» نامش مطرح شد. او کسی نیست جز خولیو ولاسکوئز اسپانیایی که نامش 5 روز پیش در «فوتبالی» مطرح شد و همه سعی در تکذیبش داشتند اما حاضر خبر رسیده که او در آستانه سرمربیگری استقلال است و فقط امضای الکترونیکی او باقی مانده است. باشگاه استقلال قرارداد را برای او ارسال کرده و منتظر امضای الکترونیکی سرمربی اسپانیایی و جوان است.

اگرچه باشگاه استقلال مذاکره با همه اسامی مطرح شده را تکذیب کرده اما واقعیت این است که با ولاسکوئز مذاکرات نهایی انجام شده و دو طرف روی خیلی از جزییات قرارداد توافق دارند.

ولاسکوئز تنها کسی است که باشگاه استقلال مذاکرات با او را متوقف نکرده است و در حال حاضر شانس اصلی سرمربیگری در استقلال است و حالا اگر او به استقلال پاسخ مثبت بدهد، رسما سرمربی استقلال خواهد شد. قرارداد استقلال با او یک میلیون دلار برای یک فصل است و او دو دستیار خارجی باخودش به استقلال خواهد آورد.

تنها اتفاقی که می‌تواند این توافق را به هم بزند انصراف ولاسکوئز یا وتوی این تصمیم توسط هلدینگ خلیج فارس (بخوانید عبدالعلی علی عسگری یا احمد شهریاری) است.

با حضور ولاسکوئز، سهراب بختیاری‌زاده به احتمال زیاد از استقلال خواهد رفت اما اگر استقلال نتواند با سرمربی خارجی توافق کند، مطمئنا سهراب بختیاری‌زاده در استقلال به عنوان سرمربی کارش را ادامه می‌دهد.

1359