هافبک دانمارکی منچستریونایتد به آژاکس بازمی‌گردد

هافبک دانمارکی منچستریونایتد به آژاکس بازمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک ۳۲ ساله دانمارکی منچستریونایتد، احتمالاً در پایان قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به آژاکس باز خواهد گشت.

 به گزارش فوتبالی، طبق گزارش‌های منتشر شده، آژاکس در حال حاضر پیشتاز در رقابت برای جذب کریستین اریکسن است. این بازیکن که سابقه بازی در آژاکس را دارد، قرار است پس از پایان قرارداد خود با منچستریونایتد به صورت رایگان به این باشگاه بپیوندد. آژاکس پیشنهاد یک قرارداد سه‌ساله به او ارائه کرده است و در تلاش است تا با کاهش دستمزد فعلی‌اش، او را به تیم بازگرداند.

اریکسن پس از تجربه موفق در آژاکس، به باشگاه‌های تاتنهام و اینتر میلان پیوست و سپس پس از مشکل قلبی که در جریان مسابقات یورو ۲۰۲۰ برای او پیش آمد، با بازگشت به میادین در برنتفورد دوباره به فوتبال ادامه داد. پس از آن، منچستریونایتد او را به خدمت گرفت و او در دو فصل گذشته توانسته ۸۰ بازی، ۶ گل و ۱۶ پاس گل به نام خود ثبت کند. اکنون، بازگشت به آژاکس به عنوان مرحله بعدی حرفه‌ای او در نظر گرفته می‌شود. با اینکه منچستریونایتد احتمالاً او را در پنجره زمستانی نمی‌فروشد، اما برنامه‌ای برای تمدید قرارداد او ندارد و انتظار می‌رود او در تابستان آینده به آژاکس برگردد تا دوران حرفه‌ای خود را در این تیم به پایان برساند. این بازیکن پس از درخشش در پیراهن آژاکس راهی لیگ برتر انگلیس و باشگاه برنتفورد شد و سپس به منچستریونایتد پیوست.

۱۰۰۹