بارسلونا دوست دارد که لامین یامال کارت زرد بگیرد

بارسلونا دوست دارد که لامین یامال کارت زرد بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (شنبه بیست و یکم مهر ماه) از ساعت 22:15 به وقت ایران قرار است که تیم ملی اسپانیا به مصاف تیم ملی دانمارک برود و باید دید که در این بازی که در چهارچوب هفته سوم رقابت های لیگ ملت های اروپا برگزار می شود، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، لامین یامال به تازگی به پیراهن شماره 10 تیم ملی اسپانیا رسیده است و دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا از او در بازی مقابل تیم ملی دانمارک استفاده خواهد کرد.

لامین یامال در حال حاضر در شرایطی قرار دارد که اگر در بازی تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی دانمارک کارت زرد دریافت کند، دچار محرومیت می شود. این محرومیت موجب می شود تا لامین یامال بازی تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی صربستان را از دست بدهد. اگر لامین یامال در بازی اسپانیا مقابل دانمارک کارت زرد بگیرد، به اردوی بارسلونا بر می گردد و به تمرینات خود زیر نظر هانس دیتر فلیک ادامه می دهد. باشگاه بارسلونا دوست دارد که لامین یامال در بازی تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی دانمارک کارت زرد دریافت کند و به این ترتیب بازی بعدی اسپانیا را از دست بدهد تا به اردوی آبی و اناری ها برگردد و از ویروس فیفا در امان بماند.

1471