مدیران بارسلونا نگران وضعیت وینگر جوان تیمشان

مدیران بارسلونا نگران وضعیت وینگر جوان تیمشان

پایگاه خبری فوتبالی- آنسو فاتی، وینگر جوان بارسلونا که در چند فصل اخیر دچار افت شدیدی شده، ارزشش روز به روز کاهش پیدا می‌کند و این موضوع باعث نگرانی مدیران بارسلونا شده است.

به گزارش فوتبالی، آنسو فاتی یکی از ستاره‌های برجسته‌ چند فصل اخیر لاماسیا بود که توانست خودش را به تیم اصلی برساند و در تیم اصلی نیز عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. اما این عملکرد خوب دوام چندانی نداشت و او پس از مدتی دچار مصدومیت‌های پی‌درپی و طولانی‌مدت شد. بارسلونا چند مرتبه به او فرصت داد تا وضعیت خودش را بهبود ببخشد اما هر بار دچار افت بیشتری شد.

او فصل گذشته به صورت قرضی در برایتون بازی کرد که در آنجا نیز چندان خوب عمل نکرد و تابستان امسال به تمرینات بارسلونا بازگشت و دوباره دچار مصدومیت شد. او حالا چند هفته است که از بند مصدومیت رها شده اما جایگاهی در ترکیب اصلی بارسلونا ندارد. هانسی فلیک اعتقادی به بازی این وینگر جوان ندارد و کمتر از سایر عناصر هجومی از فاتی استفاده می‌کند.

به گزارش نشریه اسپانیایی اسپورت، مدیران بارسا نگران افت ارزش آنسو فاتی در بازار هستند. ارزش او در سال 2020 در وبسایت ترانسفر مارکت به 80 میلیون یورو رسیده بود، اما حالا تنها 15 میلیون یورو ارزش دارد.

اخیرا اخباری مبنی بر تمایل بارسلونا به فروش آنسو فاتی شنیده شد. مدیران بارسا سعی دارند تا شماره 10 تیم خود را با قیمتی مناسب به فروش برسانند.

1428