ماجرای واقعی پیشنهادات جذب آنسو فاتی چیست؟

ماجرای واقعی پیشنهادات جذب آنسو فاتی چیست؟

خبرگزاری فوتبالی – در حالی که بسیاری از رسانه‌ها از علاقه منچستر یونایتد و بوروسیا دورتموند برای جذب آنسو فاتی خبر داده‌اند اما بارسلونا اعلام کرده هیچ پیشنهادی برای خرید او دریافت نکرده است.
به گزارش فوتبالی، در ماه ژانویه، تعداد زیادی از باشگاه‌های اروپایی می‌خواستند سرمایه گذاری زیادی روی ژائو فلیکس از طریق خورخه مندز انجام دهند اما مدیران اتلتیکو مادرید تمایلی به جدایی مهاجم‌شان نداشتند زیرا فلیکس به تازگی و با مبلغ ۱۲۶ میلیون پوند به تیم مادرید پیوسته بود. به همین دلیل باشگاه‌های فوق نگاهشان را به سمت آنسو فاتی بردند تا با ۱۰۰ میلیون یورو او را به دست بیاورند.
مندز در همین زمینه علاقه باشگاه‌ها به فاتی را در جریان انتقال تارینکائو به بارسلونا، به مدیران این تیم اعلام کرد اما بارسایی‌ها‌ها تمایلی به این انتقال نداشتند زیرا سوارز و دمبله مصدوم شده بودند و آن‌ها نمی‌خواستند تحت هیچ شرایطی فاتی را از دست بدهند. تمام این مسائل البته مربوط به قبل از دوران شیوع کرونا است و بعد از کرونا هیچ تیمی انگار درخواستی برای جذب او نداشته است.
فاتی در ماه دسامبر گذشته قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد و بند فسخ خود را تا ۱۷۰ میلیون یورو هم افزایش داد که این بند هنگامی که فاتی به سن ۱۸ سالگی برسد (اکتبر امسال) به ۳۰۰ میلیون یورو خواهد رسید.

1101