پدر ستاره کره‌ای تاتنهام محکوم شد

پدر ستاره کره‌ای تاتنهام محکوم شد

پایگاه خبری فوتبالی- محکومیت سون وونگ جونگ، پدر سون هیونگ مین، و دو مربی دیگر در کره جنوبی به دلیل بدرفتاری با بازیکنان جوان، در رسانه ها منتشره شده است.

به گزارش فوتبالی، این سه نفر به دلیل ادعای والدین یکی از بازیکنان که پسرشان در یک کمپ تمرینی در ژاپن توسط سون هیونگ مین با پرچم کرنر مورد ضرب و شتم قرار گرفته، محاکمه شدند. گفته شده که این بازیکن از ناحیه ران آسیب دیده و به دو هفته درمان نیاز داشته است. دادگاه هر سه را به پرداخت ۳ میلیون وون جریمه و حضور در برنامه آموزشی ۴۰ ساعته مربوط به کودک‌آزاری محکوم کرد.

محکومیت سون وونگ جونگ و دو مربی دیگر در دادگاه محلی کره جنوبی به دلیل بدرفتاری با بازیکنان جوان واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. پدر سون هیونگ مین که مدیر آکادمی فوتبال جوانان است، همراه با مربیان دیگر به دلیل استفاده از روش‌های خشن تربیتی، از جمله کتک زدن با پرچم کرنر، محکوم شده‌اند. این رفتارها توسط والدین یکی از بازیکنان به مقامات گزارش شده بود. دادگاه حکم به پرداخت جریمه نقدی و شرکت در دوره‌های آموزشی داده است.

با این حال، سون وونگ جونگ تمامی اتهامات وارده را رد کرده و ادعا کرده است که هر اقدامی که انجام داده از روی علاقه و تعهد به پیشرفت این بازیکنان بوده است. او می‌گوید که هدفش ایجاد نظم و تربیت بازیکنان برای موفقیت در سطوح بالاتر بوده است. باوجود دفاعیات او، دادگاه رأی به محکومیت این سه نفر داد و آن‌ها را ملزم به حضور در برنامه درمانی ویژه کودک‌آزاری کرد. این پرونده همچنان توجه زیادی از سوی رسانه‌ها و جامعه فوتبال کره جنوبی به خود جلب کرده است.

۱۰۰۹