غیبت ستاره آرسنال در بازی بعدی انگلیس

غیبت ستاره آرسنال در بازی بعدی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - بوکایو ساکا ستاره آرسنال به خاطر مصدومیت نمی تواند تیم ملی انگلیس را در بازی با فنلاند همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان بازی گذشته انگلیس در لیگ ملت های اروپا مقابل یونان که با شکست دو بر یک سه شیرها همراه شد، بوکایو ساکا از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و نتوانست به بازی بدهد. حالا لی کارسلی سرمربی موقت انگلیس اعلام کرده که ساکا برای ارزیابی بیشتر به باشگاه آرسنال بازگشته و بازی بعدی این تیم مقابل فنلاند را از دست خواهد داد. همچنین کرتیس جونز، هافبک لیورپول نیز نمی تواند به خاطر مصدومیت در بازی با فنلاند حضور داشته باشد. 

تیم ملی انگلیس با انتشار یک بیانیه در این باره اعلام کرد: "کرتیس جونز و بوکایو ساکا به فنلاند سفر نخواهند کرد. ساکا برای ارزیابی بیشتر روی مصدومیتش که در بازی با یونان گرفتار آن شد، به آرسنال بازخواهد گشت. کرتیس جونز بازیکن لیورپول در انگلیس خواهد ماند. انگلیس با 22 بازیکن به هلسینکی سفر خواهد کرد تا برای بازی در لیگ ملت ها مقابل فنلاند آماده شود."

مصدومیت ساکا خبر بدی برای هواداران آرسنال خواهد بود. ستاره 23 ساله شروع خیلی خوبی در فصل جدید داشته و توپچی ها پشت سر لیورپول و منچسترسیتی در رده سوم قرار دارند.

4416