تعویض‌های نقره‌ای امیر؛ قلی‌زاده و مغانلو بدشانس بودند!

تعویض‌های نقره‌ای امیر؛ قلی‌زاده و مغانلو بدشانس بودند!

پایگاه ‌خبری فوتبالی- در جدال با ازبکستان چیزی نمانده بود که قلی‌زاده و مغانلو به فرشته نجات امیر قلعه‌نویی و تیم ملی تبدیل شوند. 

به گزارش فوتبالی، در جریان بازی ایران و ازبکستان امیر قلعه‌نویی در واپسین لحظات مسابقه دست به اقدام جالبی زد و با تعویض‌هایی که انجام داد میل هجومی تیم ملی را بالاتر برد و چیزی نمانده بود که یوزهای ده نفره و زخم خورده، ازبکستان را در خانه‌اش زمین‌گیر و با 3 امتیاز شیرین تاشکند را به مقصد دوبی ترک کنند. 

در شرایطی که بازی خیلی سرد و کسل کننده دنبال می‌شد براثر یک فعل و انفعال در خط دفاعی ازبکستان شهریار مغانلو در محوطه جریمه حریف به توپ ضربه زد و در ادامه با دخالت علی قلی‌زاده دفع ناقص مدافع ازبکستان کار دستش داد و توپ در 18 قدم خودی به دستش برخورد کرد. صحنه‌ای که از چشم داور دور نماند و به سرعت نقطه پنالتی را نشان داد! 

اما در ادامه طولی نکشید که کمک داور ویدیوئی وارد عمل شد و به داور درباره تصمیمش نکاتی را گوشزد کرد. بعد از بازبینی صحنه داور نظرش را برگرداند و پنالتی ایران رد شد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که تصمیم داور بعد از بازبینی صحنه کاملا درست بود و توپ قبل از اینکه به دست مدافع ازبکستان برخورد کند تماس کوتاهی را با دست علی قلی‌زاده داشت. 

اگرچه تعویض‌های قلعه‌نویی در دقایق پایانی مسابقه روی روند بازی اثرگذار بود اما  بدشانسی قلی‌زاده و مغانلو مانع از این امر شد که تعویض‌های قلعه‌نویی طلایی خطاب شوند!

9098