شهریار مغانلو: برای آقای گلی پا پس نخواهم کشید

شهریار مغانلو: برای آقای گلی پا پس نخواهم کشید

پایگاه خبری فوتبالی-  مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: برای کسب عنوان آقای گلی پا پس نخواهم کشید و تمام تلاشم را خواهم کرد تا این عنوان را تصاحب کنم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، شهریار مغانلو با اشاره به شکست سه بر دو تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر افزود: دیدار خوبی را به نمایش گذاشتیم اما شانس با ما یار نبود. از نظر فنی تیم برتر میدان بودیم و با توجه به موقعیت‌هایی که خلق کردیم می‌توانستیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم اما بدشانسی مانع شد تا به حقمان در این دیدار برسیم.

وی اظهار داشت: نمی‌دانم این بدشانسی‌ها چه زمانی می‌خواهد از تیم ما برود، چرا که عملکرد تیمی خوبی در هر مسابقه داریم و از نظر آماری هم تیم برتر میدان در بیشتر مسابقاتمان هستیم اما تنها پازل گمشده ما کسب پیروزی است که سعی می‌کنیم با عملکرد خوب به هدفمان برسیم.

مغانلو در مورد گلی که به صنعت نفت آبادان زد، اضافه کرد: تحت فشار بودیم و حریف روی ضد حملات توانسته بود گل بزند. باز هم خدا را شکر توانستیم یکی از گل‌ها را جبران کنیم و اگر کمی زودتر این گل به ثمر می‌رسید می‌توانستیم حتی با امتیاز از آبادان خارج شویم اما اینگونه نشد. البته فرقی هم ندارد که چه کسی گل می‌زند و مهم موفقیت پیکان است.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در مورد ۲ دیدار سخت آینده تیمش برابر استقلال و سپاهان تصریح کرد: در لیگ حریف آسانی نداریم و همه تیم‌ها قدرت لازم را دارند. هر ۲ حریف پیش روی ما مدعی قهرمانی هستند اما نشان دادیم که به هیچ تیمی حتی در زمین حریف باج نخواهیم داد. از طرفی تیم ما  ثابت کرده که برابر تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کند و آماده هستیم تا با برتری برابر استقلال و سپاهان پایان خوشی در نیم فصل اول داشته باشیم و شکست اخیر را جبران کنیم.

وی با اشاره به آقای گلی در لیگ اضافه کرد: هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و از الان زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم. خدا را شکر یک تیم یکدل هستیم و من هم با کمک سایر بازیکنان توانستم تا الان آقای گل لیگ باشم و از همه بازیکنان به خاطر این موضوع تشکر می‌کنم. البته موفقیت تیمی به همه چیز اولویت دارد و من هم سعی می‌کنم در موفقیت تیمی نقشی را ایفا کرده باشم.

مقانلو در مورد رقابت با شیخ دیاباته، مهدی قائدی و عیسی آل‌کثیر برای آقای گلی خاطرنشان کرد: همه بازیکنانی که اسم بردید از بهترین‌های لیگ ما هستند و رقابت با این افراد به من انگیزه می‌دهد. به طور حتم تا آخرین بازی لیگ رقابت خواهم کرد و برای کسب این عنوان پا پس نخواهم کشید تا علاوه بر این بتوانیم نقش هر چند کوچکی در موفقیت پیکان داشته باشیم.

7413