حمله شدید مربی آکادمی استقلال به شهریاری و سمیعی؛ غذا نداریم بخوریم شما دنبال سرمربی خارجی هستید؟

حمله شدید مربی آکادمی استقلال به شهریاری و سمیعی؛ غذا نداریم بخوریم شما دنبال سرمربی خارجی هستید؟

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد احمد شهریاری و فرشید سمیعی در استقلال قابل قبول نبوده و بسیاری از هواداران و حتی بسیاری پیشکسوتان علیه این دو نفر هستند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی آینده استقلال هنوز مشخص نشده اما طبق مصاحبه‌های مدیران این تیم، سرمربی آینده خارجی خواهد بود. احمد شهریاری و فرشید سمیعی در این مدت حواشی زیادی داشته‌اند و هواداران استقلال از عملکرد این دو نفر رضایت ندارند.

پرونده بازیکنان بوسنیایی، فسخ قراردادهای متوالی با بازیکنان، دیر قبول کردن استعفای نکونام و… مواردی هستند که باعث شده کاسه صبر هواداران استقلال لبریز شود.

در این بین اما آکادمی استقلال که یکی از مهم‌ترین ارکان باشگاه است، به‌طور کلی رها شده و هیچ‌کس به آن‌ توجه ندارد. آکادمی هر باشگاه، قلب تپنده آن است که آینده را شکل می‌دهد اما ظاهرا این موضوع برای شهریاری و سمیعی اهمیتی نداشته و به‌دنبال مسائل دیگری هستند.

نورمحمد مربی تیم امیدهای استقلال در این مورد گفت: “آکادمی استقلال کاملا رها است، آقای شهریاری دارد یاد و خاطره صبا باتری را زنده می‌کند، شما اگر خیلی قوی هستی همین آکادمی استقلال را درست کن، نمی‌خواهد مربی خارجی بیاوری. مرد مومن! حقوق این بچه‌ها را هم واریز نمی‌کنی. بچه‌ها با هزینه خسرو حیدری شام و ناهار می‌خورند. آقای رییس هیات مدیره! اینجا صبا باتری نیست، استقلال است، توی بیست سال پیش خوابیدی؟ آقای سمیعی همه را سر کار گذاشته است، بازیکنت غذا برای خوردن ندارد و دنبال مربی خارجی هستی؟ بازیکن رده‌های سنی استقلال در سرما با پیراهن آستین کوتاه در تمرین حاضر می‌شود، این لباسی که ما می‌پوشیم هم آقای خسرو حیدری زحمتش را کشیده است وگرنه امروز باید مقابل پرسپولیس با لباس هفت رنگ بازی می‌کردیم”.

طبق این گفته‌ها اوضاع آکادمی استقلال آنقدر خراب است که خسرو حیدری شخصا برای بازیکنان خود دست به جیب شده و این موضوع باورکردنی نیست. شهریاری و سمیعی تا این لحظه هم هنوز سرمربی آینده استقلال را انتخاب نکرده‌اند و صرفا صحبت‌های گذشته را تکرار می‌کنند و زمان چیزی است که به سرعت در حال سپری شدن است!

۵۷۹۳