درباره بلوف سمیعی روی آنتن زنده؛ ایمیل همسر لوگن را از کجا گیر آوردند؟ اینستاگرام، شبکه ایکس یا فیس بوک نداشت؟

درباره بلوف سمیعی روی آنتن زنده؛ ایمیل همسر لوگن را از کجا گیر آوردند؟ اینستاگرام، شبکه ایکس یا فیس بوک نداشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران استقلال با یک سرمربی فرانسوی به توافق رسیده بودند اما ناگهان همه‌چیز به هم خورد.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام پس از شکست برابر السد از سمت خود استعفا کرد و تا به امروز جانشین او مشخص نشده است. مدیران استقلال پس از قطع همکاری با نکونام، سهراب بختیاری‌زاده را به ‌عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند و او در اولین بازی خود موفق به شکست هوادار شد

در این مدت مدیران باشگاه استقلال با گزینه‌های مختلفی بر سر میز مذاکره نشسته‌اند اما تا به امروز سرمربی آینده استقلال انتخاب نشده است. یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های هدایت استقلال کسی نبود جز لوگن فرانسوی که در آستانه سفر به ایران، حضور او در جمع آبی‌ها منتفی شد. فوتبالی بامداد امروز در خبری اختصاصی اعلام کرد که او بر سر چند بند با استقلال به توافق نرسیده است.

گفته می‌شود لوگن بر سر رقم قرارداد با استقلال به توافق رسیده بود و مدیران این باشگاه مدعی شده اند که ویزای این سرمربی را تهیه کرده بودند (که البته پیگیری ها نشان می دهد که ویزای او را هم نگرفته بودند) و تنها سفر او به ایران باقی مانده بود اما فرشید سمیعی روی آنتن زنده برنامه ورزش و مردم گفت در آخرین لحظات، بنا به برخی دلایل و البته ارسال پیام‌های تهدیدآمیز برای همسر این سرمربی از طریق ایمیل، حضور لوگن منتفی شد.

فرشید سمیعی در خصوص منتفی شدن حضور مرد فرانسوی روی آنتن زنده گفته بود: “مذاکره با پل لوگن مثبت بود و آفر ما را امضا کردند و برای ایشان ویزا گرفتیم، اما روزی که بازی‌های ایران و استقلال به کشور ثالث منتقل شد نگران شدند و به وزارت امور خارجه فرانسه مراجعه کردند و به ایشان گفتند اتباع فرانسه باید ایران را ترک کنند و حضور ایشان منتفی شد. برخی افراد هم ایمیل همسر او را پیدا کرده بودند و پیام تهدیدآمیز ارسال می‌کردند”.

اما سوال اینجاست چطور می شود که ایمیل همسر لوگن، لو برود؟ درحالیکه مطمئنا او ممکن است صفحه اینستاگرام، شبکه اجتماعی ایکس یا فیس بوک داشته باشد. چرا سمیعی چنین ادعای باورنکردنی کرد. این روزها اکثر افراد صفحه اینستاگرام دارند یا حتی فیس بوک. چرا آنهایی که به قول سمیعی به دنبال برهم زدن توافق بودند، به دنبال این شبکه های اجتماعی نرفتند؟ به نظر فرشید سمیعی اینجا راست نمی گوید چرا که پیدا کردن ایمیل همسر لوگن، کاری بسیار سخت تر از پیدا کردن صفحه اینستاگرام اوست. سمیعی می توانست بگوید به صفحات او حمله کرده بودند، اما چون نام همسر لوگن و صفحه اش لو نرفته بود و اگر صفحه ای هم داشت، مطمئنا کسی کامنتی نمی نوشت، سراغ ایمیل رفت تا این ماجرای باورنکردنی، باور پذیر شود.

به هر روی حضور لوگن در استقلال کاملا منتفی شده و حالا باید منتظر ماند و دید سکان هدایت آبی‌ها برای ادامه فصل به چه فردی سپرده می‌شود.

۵۷۹۳