فوری/ شکست مذاکرات با سرمربی فرانسوی؛ «پل لو گن» به استقلال پاسخ منفی داد!

فوری/ شکست مذاکرات با سرمربی فرانسوی؛ «پل لو گن» به استقلال پاسخ منفی داد!

پایگاه خبری فوتبالی- توافق استقلال با سرمربی فرانسوی به چند دلیل به هم خورده است.

به گزارش فوتبالی، از یکی دو روز پیش خبر آمده بود که مدیران باشگاه استقلال پس از جستجوی فراوان در میان مربیانی که رزومه‌شان را مطالعه کرده بودند با سرمربی 60 ساله فرانسوی یعنی «پل لو گن» به توافق رسیده‌اند.

حتی یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده بود که لو گن موافقت اولیه خودش را با پیشنهاد استقلال اعلام کرده و مدارک هویتی خودش را برای این باشگاه ایمیل کرده است! به این ترتیب به نظر می‌رسید که دو طرف به توافق نهایی بسیار نزدیک هستند.

اما فوتبالی خبردار شده است که توافق با لو گن به هم خورده است و او برای هدایت استقلال به تهران نخواهد آمد! نکته مهم این است که بر خلاف چیزی که گفته شده بود دو طرف حتی به توافق اولیه نزدیک هم نشده بودند و خبرهایی در این باره شنیده شده بود درست نبود. در واقع حتی قرارداد پیش‌نویس هم امضا نشده بود!

اصل ماجرا این است که باشگاه استقلال با لو گن بر سر چند بند از قرارداد اختلافات بزرگی داشت. این اختلافات آن قدر بزرگ بود که حتی با چک و چانه زدن هم قابل حل شدن نبود.

ظاهرا یکی از اختلافات مهم بر سر مسائل مالی بود. بودجه‌ای که باشگاه استقلال برای لو گن در نظر گرفته بود کمتر از مبلغی بود که این مربی فرانسوی برای خودش درخواست کرده بود. البته قیمت واقعی این مربی تقریبا همانی بود که باشگاه استقلال پیشنهاد داده بود اما مربیان و بازیکنان خارجی وقتی می‌خواهند به ایران بیایند مبلغ پیشنهادی‌شان به یکباره بیشتر می‌شود!

مساله بعدی که دو طرف بر سر آن به توافق نرسیدند درباره مرخصی‌های لو گن بوده است. گویا سرمربی فرانسوی درخواست مرخصی‌های زیادی داشته که از نظر باشگاه استقلال این میزان مرخصی غیر منطقی بوده است. البته ظاهرا همه این ماجراها به نظر بهانه بوده و مذاکرات خوب و محکمی هم با سرمربی فرانسوی که دو سال اخیر بیکار بوده است از سمت باشگاه استقلال صورت نگرفته است.

این اختلاف‌ها در کنار چند اختلاف کوچک دیگر باعث شد توافقی که اصلا وجود نداشت به هم بخورد و پرونده سرمربی اسبق پاری‌سن ژرمن در استقلال بسته شود.

1359