بازگشت ستاره اتریشی رئال مادرید سه ماه به تعویق می‌افتد

بازگشت ستاره اتریشی رئال مادرید سه ماه به تعویق می‌افتد

پایگاه خبری فوتبالی- داوید آلابا، مدافع اصلی رئال مادرید، پس از مدت طولانی دوری از میادین به دلیل مصدومیت، هنوز در مسیر بازگشت قرار نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن اتریشی از دسامبر ۲۰۲۳ به دلیل پارگی رباط صلیبی زانوی چپ خود از فوتبال دور بوده و طبق آخرین گزارش‌ها، بازگشت او به میادین به تعویق افتاده است. انتظار می‌رود که او تا ژانویه ۲۰۲۵ نیز قادر به بازی نباشد، که مدت دوری او از میادین را به بیش از ۱۳ ماه می‌رساند.

باشگاه رئال مادرید و کادر پزشکی تیم تصمیم گرفته‌اند برای جلوگیری از هرگونه خطر مصدومیت مجدد، بازگشت او را به تاخیر بیندازند. هرچند آلابا تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده و پزشکان باشگاه نمی‌خواهند که عجله‌ای در بازگشت او داشته باشند. این تصمیم بر اساس تجربه‌های گذشته و با هدف جلوگیری از آسیب‌های بیشتر گرفته شده است. آلابا از زمان پیوستن به رئال مادرید در سال ۲۰۲۱، یکی از بازیکنان مهم خط دفاعی این تیم بوده و حضور او در خط دفاعی برای این تیم بسیار مهم است. با توجه به غیاب طولانی‌مدت او، رئال مادرید در این فصل با مشکلاتی در خط دفاعی روبرو شده است و بازگشت او می‌تواند تاثیر مثبتی بر عملکرد تیم داشته باشد. در حال حاضر، هواداران رئال مادرید امیدوارند که او بدون مشکل بهبود یابد و در نیمه دوم فصل بتواند به میادین بازگردد و دوباره درخششی در خط دفاعی این تیم داشته باشد.

۱۰۰۹