اسطوره‌ای که با صحبت‌هایش بازیکنان هلندی را عصبانی می‌کند

اسطوره‌ای که با صحبت‌هایش بازیکنان هلندی را عصبانی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند عادت دارد که در گفتگوهای تلویزیونی خود به شدت به فوتبالیسست های این کشور حمله کند.

به گزارش فوتبالی، فان باستن یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ است که معمولا به عنوان کارشناس تلویزیونی در مورد شرایط تیم ملی هلند و َآژاکس صحبت می کند. فان باستن اخیرا انتقاد شدیدی از برایان بروبی مهاجم آژاکس داشته است هر چند که او بارها از افراد دیگر انتقاد کرده است.

حالا بروبی 22 ساله با دلخوری به صحبت های فان باستن واکنش نشان داده است. اسطوره هلندی گفته بود که این مهاجم، تمام کننده نیست و از نظر فنی سطح بالایی ندارد. بروبی در جوابش گفت:" اقای فان باستن همچنان در مورد من صحبت می کند. فکر می کنم که این حرفها را پنجاه بار زده باشد. ناراحت نمی شوم. تصور می کنم که فکر می کند که بازیکن جالبی هستم چرا که در غیر این صورت این قدر در مورد من صحبت نمی کرد."

فان باستن در  دسامبر 2023 در  حملاتش به بروبی گفته بود:" بازیکنان کم کم یاد می گیرند که شوت بزنند اما او دوازده سال است که در آکادمی آژاکس کار می کند و اصلا نمی داند مقابل دروازه حریفان چه کار می کند."  که در آن زمان این بازیکن گفته بود:" او خیلی در مورد باشگاه صحبت می کند اما این حرفها کمکی به ما نمی کند." 

البته فان باستن با بازیکنان دیگری همن درگیری داشته است. او به شدت از عملکرد فن دایک در جام جهانی انتقاد کرده بود که مدافع لیورپول در جوابش گفته بود:" آنالیز کردن از کنار تلویزیون راحت است. من به بهترین شکل تیم را مدیریت می کنم. فان باستن شخصیت مثبتی نیست." 

4125