طرح؛ بازوبند کاپیتانی فرانسه به دیگر ستاره رئال مادرید رسید

طرح؛ بازوبند کاپیتانی فرانسه به دیگر ستاره رئال مادرید رسید

پایگاه خبری فوتبالی - در این فیفادی خبری از حضور کیلیان امباپه در تیم ملی فرانسه نیست و دیدیه دشان تصمیم گرفته است که به امباپه استراحت بدهد چرا که به نظر می رسد امباپه یک آسیب دیدگی جزئی داشته است.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه کاپیتان تیم ملی فرانسه بوده است. حالا در این فیفادی که امباپه در تیم ملی فرانسه حضور ندارد، بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به اورلین شوامنی رسیده است. به این ترتیب حالا شوامنی به جای امباپه کاپیتان تیم ملی فرانسه خواهد بود. جالب این جا است که اورلین شوامنی هم مثل کیلیان امباپه بازیکن و ستاره رئال مادرید است. در حقیقت بازیکنان رئال مادرید در تیم ملی فرانسه یک مجموعه قابل توجه را تشکیل می دهند. شوامنی، فرلاند مندی، ادواردو کاماوینگا و کیلیان امباپه بازیکنان فرانسوی هستند که در رئال مادرید حضور دارند.

اورلین شوامنی در حال حاضر بیست و چهار سال سن دارد. او یک هافبک دفاعی است و به نظر می رسد که سال های زیادی بتواند هم برای رئال مادرید و هم برای تیم ملی فرانسه بازی کند و از این لحاظ یک کاپیتان قابل اعتماد برای تیم ملی فرانسه باشد. فرانسوی ها در این فیفادی دو بازی در رقابت های لیگ ملت های اروپا انجام خواهند داد.

1471