ازبکستان به دنبال جادوگر برای باطل کردن طلسم؛ نفوذی‌ها کمک می‌کنند؟

ازبکستان به دنبال جادوگر برای باطل کردن طلسم؛ نفوذی‌ها کمک می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا زوج سرخابی ازبکستان می‌تواند طلسم نبردن‌های این تیم مقابل ایران را بشکند؟

به گزارش فوتبالی، زوج سرخابی ایران علیه تیم ملی ایران. این شاید عجیب‌ترین و جذاب‌ترین اتفاقی است که در بازی ایران و ازبکستان خواهد افتاد و البته زمانی جذاب خواهد بود که به نتیجه مطلوب تیم ملی ایران برسد. تیم ملی ایران در 9 رویارویی اخیر خود با ازبکستان شکست‌ناپذیر بوده و به دنبال تمدید این روند است و حالا کاتانچ امیدوار است که با تکیه بر این 2 بازیکن بتواند این طلسم بیش از 4هزار روزه را بشکند. 

دو بازیکنی که در دو بازی قبلی هم عصای دست تیمشان بودند. در بازی اول تک گل بازی مقابل کره‎‌ شمالی را ماشاریپوف وارد دروازه کرد و نقش مهمی در 3 امتیاز تیمش داشت. در بازی بعدی نوبت اورونوف بود که وارد عمل شده و گل سوم و پیروزی‌بخش ازبک‌ها را وارد دروازه قرقیزستان کند تا این تیم 6 امتیاز خود را بیش از هر چیز مدیون ستاره‌های لیگ برتر ایران باشد. 

این دو بازیکن باعث شدند تا تیمشان صدرنشین گروه باشد و به لطف 2 گل زده بیشتر بالاتر از ایران قرار بگیرد. حالا نوبت به بازی اصلی رسیده و همه منتظر هستند تا این دو ستاره به شکستن طلسم ازبکستان هم کمک کنند.

اورونوف و ماشاریپوف در بازی قبلی ستاره تیمشان بودند. این دو بازیکن روی هم 9 شوت به سمت دروازه حریف شلیک کردند و جالب است که بقیه بازیکنان و تعویضی‌ها 8 شوت به سمت دروازه قرقیزستان زدند. آنها همچنین 5 بار هم‌تیمی‌هایشان را در موقعیت گل قرار دادند و این عدد برای بقیه تیم 6 بار بوده است. وقتی پای دریبل و بازی فانتزی هم به میان بیاید که دیگر اورونوف حتما حرف اول را خواهد زد. 4 دریبل موفق از این دو بازیکن و 6 دریبل موفق هم از بقیه تیم. این آمار و اعداد نشان می‌دهد که دو بازیکن سرخابی در اکثر موارد با همدیگر آماری تقریبا برابر با سایر تیم داشته‌اند و این مساله هم نقش پررنگ آنها را به خوبی نشان می‌دهد.

4326