صحبت‌های اینیستا پس از سر زدن به تمرین بارسلونا

صحبت‌های اینیستا پس از سر زدن به تمرین بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است و کفش های خود را در سن چهل سالگی آویخته است، به تمرینات بارسلونا سر زد و دیداری با هانسی فلیک و برخی از بازیکنان بارسلونا داشت.

به گزارش فوتبالی ، آندرس اینیستا پس از سر زدن به تمرینات بارسلونا در گفت و گو با دوربین باشگاه بارسلونا گفت:" از این که در این فصل بارسلونا خوب کار کرده است، خیلی خوشحال هستم. این تیم حس خوبی را منتقل می کند و امیدوارم که بتواند به همین مسیر ادامه بدهد و به هدف هایی که در نظر گرفته است، برسد. بازیکنان جوان خوبی در حال حاضر در آکادمی بارسلونا حضور دارند و من مطمئن هستم که هر زمانی که به آن ها نیاز شد، این آمادگی را دارند که برای بارسا به میدان بروند. باید این اجازه داده شود که آن ها رشد خود را داشته باشند و در مسیری طبیعی پیشرفت کنند. آکادمی باشگاه بارسلونا یکی از نقاط قوت اصلی این باشگاه است. روند مثبتی که در این آکادمی وجود دارد باید به همین شکل ادامه پیدا کند."

گفتنی است که آندرس اینیستا خودش محصول آکادمی باشگاه بارسلونا بوده است. او تا سال 2018 در بارسا حضور داشت و پس از آن راهی فوتبال آسیا شد.

1470