مشکل اصلی کارلو آنچلوتی از نگاه هافبک سابق رئال مادرید و بارسلونا

مشکل اصلی کارلو آنچلوتی از نگاه هافبک سابق رئال مادرید و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس میلا هافبک سابق تیم های رئال مادرید و بارسلونا معتقد است کارلو آنچلوتی هنوز نتوانسته جای خالی تونی کروس را پر کند.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس نزدیک به یک دهه در خط هافبک رئال مادرید، نقش کلیدی را ایفا می کرد. ستاره آلمانی در کنار کاسمیرو و لوکا مودریچ، تبدیل به یکی از بهترین خط هافبک های تاریخ شدند و توانستند عناوین مختلف زیادی را کسب کنند. تونی کروس در تابستان امسال بعد از حذف آلمان از یورو 2024 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. در غیاب او، رئال مادرید هنوز نتوانسته ریتم گذشته را پیدا کند.

لوئیس میلا درباره مشکل اصلی آنچلوتی گفت: "می توانم تصور کنم که آنچلوتی چه قدر تلاش می کند تا جای خالی کروس را پر کند، اما با وجود بازیکنانی که در اختیار دارد، این کار مشکلی است. نزدیک ترین بازیکن شبیه به کروس، لوکا مودریچ است، اما نمی توانید هر هفته روی او حساب باز کنید، شما بازیکنی را می خواهید که همیشه آماده باشد. 

"شروع ضعیف رئال مادرید در این فصل؟ در مواقع حساس و بحرانی، تیم هایی مثل رئال مادرید با سربلندی از دل بحران بیرون می آیند و شرایط را تغییر می دهند. با پتانسیلی که این تیم دارد، مطمئناً برای تمامی جام ها خواهند جنگید."

4416