خرید تابستانی بارسلونا به بازی بعدی تیمش می‌رسد

خرید تابستانی بارسلونا به بازی بعدی تیمش می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- دنی اولمو، خرید تابستانی بارسلونا که در سه بازی اول خود در این فصل عملکرد درخشانی به نمایش گذاشت، به زودی دوران مصدومیتش تمام می‌شود و می‌تواند برابر سویا به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، دنی اولمو تنها خرید مهم و بزرگ بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال بود. این ستاره اسپانیایی پس از درخشش در یورو 2024 مورد توجه بارسا قرار گرفت و در نهایت از لایپزیش به باشگاه دوران کودکی خود پیوست. مدیران بارسلونا برای ثبت قرارداد او تلاش زیادی کردند تا در نهایت توانستند نام او را در لیست بازیکنان تیم خود جای دهند.

اما او پس از انجام سه بازی برای بارسلونا دچار مصدومیت شد. اولمو در فیفادی قبلی مصدومیت جزئی داشت و ظاهرا همان مصدومیت تشدید شد و تقریبا یک ماه او را از مسابقات دور نگه داشت. حالا شنیده می‌شود که این بازیکن در این فیفادی فرصت خوبی برای ریکاوری دارد و می‌تواند در بازی بعدی بارسا حاضر باشد.

به نقل از لوییز روخو، دنی اولمو احتمالا برای بازی مقابل سویا آماده باشد. بارسلونا پس از فیفادی باید سه بازی سخت را مقابل سویا، بایرن مونیخ و البته رئال مادرید برگزار کند و بازگشت مصدومان در این مقطع خبر خوشحال‌کننده‌ای است.

پیش از این نیز گفته شده بود که پابلو گاوی نیز می‌تواند دقایقی مقابل سویا به میدان برود. همچنین فرنکی دی یونگ احتمالا از ابتدا در ترکیب بارسا قرار بگیرد. فرمین لوپز دیگر مصدوم بارسلونا است که احتمالا بعد از فیفادی آماده بازی باشد.

1428