بازیکن مورد علاقه بارسلونا و رئال مادرید تا سال 2030 با استون ویلا تمدید کرد

بازیکن مورد علاقه بارسلونا و رئال مادرید تا سال 2030 با استون ویلا تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- جان دوران، پدیده این فصل لیگ برتر انگلیس که عملکرد درخشانی در استون ویلا داشته قراردادش را با این تیم انگلیسی تا سال 2030 تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر انگلیس در این فصل شاهد یک پدیده کلمبیایی است. جان دوران، مهاجم 20 ساله این تیم در فصل جدید نشان داد که پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد. او در برابر بایرن مونیخ در هفته دوم لیگ برتر انگلیس نشان داد که با وجود سن کم، می‌تواند در بازی‌های بزرگ نیز خوش بدرخشد و اسیر فشار روانی این بازی‌‎ها نمی‌شود. او در تابستان مورد توجه چلسی قرار گرفته بود و در آستانه پیوستن به جمع آبی‌های لندن قرار داشت اما در نهایت در استون ویلا ماندگار شد.

حالا این مهاجم 20 ساله قرارداد خودش را با استون ویلا تا سال 2030 تمدید کرد. این یعنی مدیران استون ویلا فعلا قصد ندارند این ستاره جوان را از دست بدهند و با توجه به مدت زمانی که تا پایان قراردادش باقی مانده، دیگر بعید است با قیمت ارزان او را به فروش برسانند.

در هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر علاقه چند باشگاه بزرگ اروپایی همچون رئال مادرید و بارسلونا به جان دوران مطرح شد. حالا با توجه به تمدید قرارداد بلندمدت دوران با استون ویلا، کار باشگاه‌هایی که به جذب او متمایل هستند سخت می‌شود.

1428