عکس؛ بهترین آمار تاثیرگذاری روی گل در لیگ برتر انگلیس

عکس؛ بهترین آمار تاثیرگذاری روی گل در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند از ابتدای حضورش در لیگ برتر انگلیس توانست رکوردهای زیادی را به نام خود کند و حالا صاحب بهترین میانگین در تاثیرگذاری روی گل از سال 2000 تا به حال در لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند در دو فصل اخیر رکوردها و آمارهای فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشت. این مهاجم نروژی که درون محوطه جریمه یک قاتل حرفه‌ای برای دروازه رقبا است، حالا صاحب بهترین آمار میانگین تاثیرگذاری در هر بازی در 24 سال اخیر در لیگ برتر انگلیس است. او برای ثبت این رکورد اسطوره‌های زیادی را پشت سر گذاشت که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

در رتبه دوم این لیست تیری آنری، اسطوره فرانسوی باشگاه آرسنال است. کسی که با درخشش خود دوران درخشانی را برای توپچی‌ها رقم زد و توانست به طور متوسط در هر بازی روی 0.99 گل تاثیرگذار باشد. این یعنی او تقریبا در هر بازی یک گل یا یک پاس گل به نام خود ثبت می‌کرد.

در رتبه بعدی محمد صلاح، پادشاه مصری لیورپول قرار دارد. او و لوییس سوارز که هر دو با پیراهن لیورپول این آمار را به ثبت رساندند، میانگین 0.87 تاثیرگذاری روی گل در هر بازی داشتند. سرخیو آگوئرو و هری کین نیز به ترتیب در رتبه‌های بعدی جای دارند.

نکته جالب این لیست حضور کول پالمر، ستاره جوان چلسی است. او بالاتر از ستاره‌هایی همچون کوین دی بروینه، رود فن نیستلروی و رابین فن پرسی قرار دارد.

1428