پیام احساسی اسطوره رئال مادرید برای مدافع مصدوم این تیم

پیام احساسی اسطوره رئال مادرید برای مدافع مصدوم این تیم

پایگاه خبری فوتبالی- شب گذشته دنی کارواخال دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی زانو شد و حالا سرخیو راموس، هم‌تیمی سابق کارواخال در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا برای او پیامی احساسی گذاشت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته و در جریان دیدارهای هفته نهم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید موفق شد در دیداری سخت و حساس با دو گل از سد ویارئال عبور کند و خودش را به بارسلونا برساند. حالا اگر بارسا مقابل دپورتیوو آلاوز متوقف شود، کهکشانی‌ها در آستانه الکلاسیکو خودشان را به یک قدمی رقیب سنتی خود می‌رسانند که این فرصت بسیار خوبی برای این تیم به حساب می‌آید.

اما یک اتفاق تلخ باعث شد تا این پیروزی شیرین آنطور که باید و شاید برای هواداران رئال مادرید دلنشین نباشد. دنی کارواخال، دفاع راست باتجربه رئال مادرید پس از برخورد شدید با یرمی پینو، دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی زانو شد. فریادهای دردناک او پس از این برخورد، نشان از یک مصدومیت طولانی‎‌مدت و شدید داشت. بررسی‌های اولیه نیز این موضوع را تایید کرد و دنی کارواخال احتمالا تا پایان فصل قادر به همراهی تیمش نباشد.

حالا سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید و هم‌تیمی سابق کارواخال در واکنش به این مصدومیت خطاب به کارواخال نوشت: "تو با هر مشکلی که سر راهت باشد کنار می‌آیی. ما در این دوران سخت حامی تو خواهیم بود."

1428