واکنش سرمربی یوونتوس به بازگشت هافبک فرانسوی به میادین

واکنش سرمربی یوونتوس به بازگشت هافبک فرانسوی به میادین

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته بود که خبر کاهش مدت محرومیت پل پوگبا منتشر شد، اما تنها چند ساعت بعد گفته شد که با وجود بازگشت این هافبک فرانسوی، باز هم تیاگو موتا و یوونتوس تمایلی به بازگشت او به لیست بازیکنان ندارند.

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا بدون شک یکی از درخشان‌ترین هافبک‌های یک دهه اخیر فوتبال فرانسه بوده است. بازیکنی که در کنار انگولو کانته خروس‌ها را به قهرمانی جام جهانی 2018 رساند و نقش تاثیرگذاری در کسب دومین ستاره پیراهن تیم ملی فرانسه داشت. او قصد داشت پس از یک دوران ناموفق در منچستریونایتد، به یوونتوس بازگردد و دوباره به بهترین نسخه خود برسد، اما یک اتفاق تمام رویاهای او را نقش بر آب کرد.

خبر محرومیت 4 ساله او از حضور در میادین فوتبال باعث شد تا رفته رفته تبدیل به یک ستاره فراموش‌شده شود. اما روز گذشته یک خبر بار دیگر به او امید داد. محرومیت او از 4 سال به 18 ماه کاهش پیدا کرد و با این تفاسیر، پوگبا می‌تواند از همین فصل به میادین برگردد. اما تنها چند ساعت پس از انتشار این خبر رسانه‌ها مدعی شدند که کادر فنی و مدیران یوونتوس تمایلی به بازگشت پوگبا ندارند.

حالا تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: "باشگاه باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند. او پیش از محرومیت نشان داد که بازیکن بزرگی است، اما مدت زیادی است که بازی نکرده. من در حال حاضر فقط روی بازی بعدی متمرکز هستم و تصمیم‌گیری در این باره به باشگاه مربوط است."

1428