مهاجم بارسلونا گزینه‌ای برای تیاگو موتا

مهاجم بارسلونا گزینه‌ای برای تیاگو موتا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که فران تورس، مهاجم اسپانیایی بارسلونا مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است و بیانکونری ها مشتاق هستند که این بازیکن اسپانیایی را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی ، یوونتوس در حال حاضر با مصدومیت هایی مواجه شده است که این  مصدومیت ها دست تیاگو موتا را بسته است. یکی از این مصدومیت ها، مصدومیت میلیک مهاجم لهستانی است.

تیاگو موتا از سبک بازی فران تورس خوشش آمده است. علت این قضیه آن است که فران تورس توانایی بازی در پست های مختلف هجومی را دارد و به نظر می رسد که همان مهاجمی است که تیاگو موتا به دنبال او است.

البته خریدن فران تورس برای یوونتوس آسان نخواهد بود چرا که این ملی پوش اسپانیایی بار ها گفته است که دوست دارد به کارش در بارسلونا ادامه بدهد و قصد ندارد جمع آبی و اناری پوشان را ترک کند.

از لحاظ قیمتی، ارزش فران تورس می تواند حدود سی میلیون یورو باشد اما باشگاه بارسلونا اگر قصدی برای فروش فران تورس داشته باشد، بدون تردید مبلغ بیشتری را درخواست خواهد کرد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، با وجود این که فران تورس در این فصل از رقابت ها زیر نظر هانس دیتر فلیک فرصت زیادی برای بازی کردن به دست نیاورده است، اما هنوز هم تمرکزش روی بارسلونا است و دوست دارد که خودش را به ترکیب ثابت هانسی فلیک برساند و به رفتن از بارسلونا به تیم های دیگر در زمستان فکر نمی کند.

1470