عکس؛ ارزش باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس پس از آخرین آپدیت ترانسفرمارکت

عکس؛ ارزش باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس پس از آخرین آپدیت ترانسفرمارکت

پایگاه خبری فوتبالی- وبسایت ترانسفر مارکت تقریبا معتبرترین رسانه در خصوص ارزش‌گذاری بازیکنان است و حالا این سایت آپدیت جدیدی از ارزش بازیکنان فوتبال دنیا ارائه کرد که طبق آن به بررسی ارزشمندترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس می‌پردازیم.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر انگلیس بازیکنان باارزش زیادی دارد. باشگاه‌های انگلیس قدرت اقتصادی بالایی دارند و می‌توانند برای خرید بهترین ستاره‌های فوتبال جهان اقدام کنند. شاید در خارج از فوتبال انگلیس، تنها رئال مادرید، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در حال حاضر توان رقابت با باشگاه‌های بزرگ انگلیسی را داشته باشند. همین موضوع باعث می‌شود تا ارزش کلی لیگ برتر انگلیس، با اختلاف فاحشی از سایر لیگ‌ها بیشتر باشد. حالا در این مطلب به ارزش تمام تیم‌های لیگ برتر انگلیس به صورت جداگانه می‌پردازیم.

باارزش‌ترین تیم این لیگ، همچنان منچسترسیتی است. شاگردان پپ گواردیولا با در اختیار داشتن بازیکنانی همچون ارلینگ هالند و فیل فودن، با ارزش 1 میلیارد و 260 میلیون یورو در صدر جدول است. در رتبه بعدی آرسنال قرار دارد. این تیم نیز بازیکنان ارزشمندی همچون ویلیام سالیبا، مارتین اودگارد، بوکایو ساکا و دکلان رایس در اختیار دارد.

رتبه سوم این لیست برای باشگاه چلسی است که با ارزش کلی 954 میلیون یورو در جایگاه سوم قرار دارد. شاخص‌ترین و ارزشمندترین بازیکن این تیم کول پالمر جوان است. لیورپول نیز با 923 میلیون یورو در رده چهارم قرار گرفته است. منچستریونایتد و تاتنهام نیز تیم‌های پنجم و ششم این جدول هستند.

سه تیم ساوتهمپتون، لسترسیتی و ایپسویچ تاون نیز سه تیم آخر این جدول هستند و به اصطلاح ارزش بازیکنان این سه تیم از سایر تیم‌ها کمتر است.

1428