آرسنال جواهر جوان بارسلونا را می‌خواهد

آرسنال جواهر جوان بارسلونا را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- توپچی‌های لندن به وینگر چپ‌پای ۱۸ ساله اسپانیایی آکادمی بارسلونا علاقه‌مند شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌های لندن به آرنائو پراداس، وینگر چپ پای ۱۸ ساله که شروع بسیار خوبی برای تیم یوونیل آ بارسلونا در لیگ جوانان اسپانیا داشته، علاقه‌مند شده‌اند.

فصل ۲۰۲۴-۲۵ به تازگی آغاز شده و باشگاه بارسلونا در حال حاضر باید از خود مقابل اقدامات برخی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس که مایل به تصاحب برخی از جواهرات آکادمی جوانان بارسلون هستند، محافظت کند. به خصوص آنهایی که قراردادشان در پایان این فصل به پایان می‌رسد.

یکی از این جواهرات، آرنائو پراداس است، یک وینگر فوق‌العاده از تیم یوونیل آ بارسلونا که تحت هدایت جولیان بلتی به عنوان مربی، شروعی طوفانی داشته و به عنوان یگ وینگر گلزن ظاهر شده است.

او در روز سه‌شنبه در پیروزی ۴-۲ مقابل یانگ بویز در لیگ جوانان، یک گل عالی به ثمر رساند. چند روز قبل از این دیدار نیز، وی در لیگ جوانان اسپانیا

در پیروزی ۳-۲ مقابل دام گلزنی کرد.

ستاره جوان بارسلون همچنین در دیدار مقابل تیم جوانان موناکو هم گلزنی کرد. او چپ پا است و حالا با مهارت پای دیگرش در سمت راست بازی می‌کند، البته به خوبی با پست‌های دیگر نیز سازگار است.

در انگلیس، صحبت‌هایی در مورد علاقه آرسنال برای به خدمت گرفتن او وجود دارد زیرا مایکل آرتتا، سرمربی آرسنال علاقه زیادی به جذب استعدادهای جوان دارد.

 

1033