پنج بازیکنی که بیشترین گل را از روی ضربه ایستگاهی زده‌اند

پنج بازیکنی که بیشترین گل را از روی ضربه ایستگاهی زده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی اینتر میامی مقابل کلمبوس کرو لیونل مسی یک گل دیدنی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و این گل موجب شد تا جایگاه مسی در میان بازیکنانی که در تاریخ فوتبال بیشترین گل را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده اند، بالاتر بیاید.

به گزارش فوتبالی ، لئو مسی تا حالا 66 گل از روی ضربه ایستگاهی زده است و همچنان این فرصت را دارد تا تعداد گل های خود را از روی ضربه ایستگاهی بیشتر کند.

بازیکنی که بیشترین تعداد گل از روی ضربه ایستگاهی را در تاریخ فوتبال زده است، جونینیو از برزیل است. او 77 گل در دوران حرفه ای خود از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. پله اسطوره برزیلی فقید دنیای فوتبال، در رده دوم این رده بندی قرار دارد. او هفتاد گل از روی ضربه ایستگاهی در دوران حرفه ای خود به ثمر رساند.

ویکتور لگروتالیه از آرژانتین و رونالدینیو از برزیل هم مثل لیونل مسی 66 گل از روی ضربه ایستگاهی زده اند. مسی با زدن یک گل دیگر از روی ضربه ایستگاهی می تواند از این دو بازیکن سبقت بگیرد و به تنهایی در رده سوم این لیست قرار بگیرد.

دیوید بکام 65 گل از روی ضربه ایستگاهی زده بود و لئو مسی با گلزنی مقابل کلمبوس کرو از او سبقت گرفت. گفتنی است که کریستیانو رونالدو 64 گل از روی ضربه ایستگاهی زده است.

1470