پیش‌بازی استقلال خوزستان - سپاهان؛ جنگ تفکرات دو خارجی در اهواز

پیش‌بازی استقلال خوزستان - سپاهان؛ جنگ تفکرات دو خارجی در اهواز

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورایس پس از پیروزی در بازی آسیایی، به دنبال بازگشت به روند برد در لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته هفتم لیگ برتر، استقلال خوزستان در اهواز میزبان سپاهان اصفهان است. دیداری که بین دو سرمربی خارجی لیگ برتر یعنی میودراگ بوژوویچ و ژوزه مورایس برگزار خواهد شد و رویارویی تفکرات این دو سرمربی خارجی، جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

آبی های خوزستانی که با کسب ۶ امتیاز از ۶ بازی یکی از تیم های میانه جدولی محسوب می‌شوند، آخرین بار در میزبانی از یک تیم بزرگ یعنی استقلال موفق به کسب پیروزی شدند و حالا باید دید در برابر دیگر تیم مدعی یعنی سپاهان چه نتیجه‌ای به دست خواهند آورد.

در سمت مقابل سپاهانی قرار دارد که با دوری از کسب پیروزی در دو بازی اخیر لیگ برتری، صدرنشینی را تحویل تراکتور داده و حالا طلایی پوشان امیدوارند پس از برتری پرگل آسیایی برابر استقلال تاجیکستان، به روند پیروزی در بازی های لیگ برتر هم بازگردند.

دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان تا به حال ۱۴ مرتبه در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم سپاهان ۸ برد بوده و ۵ بازی مساوی شده تا آبی های اهوازی فقط در یک بازی موفق به شکست دادن سپاهان شوند؛ مسابقه‌ای که به ۶ سال پیش بازمی‌گردد و باید دید بوژوویچ موفق به کسب دومین پیروزی استقلال خوزستان برابر تیم اصفهانی خواهد شد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: استقلال خوزستان در انزلی با یک گل مغلوب ملوان شد و سپاهان در اصفهان با یک گل به تراکتور باخت.

وضعیت در جدول: استقلال خوزستان با ۶ امتیاز نهم است و سپاهان با ۱۳ امتیاز در رتبه سوم جای دارد.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال خوزستان - سپاهان

شنبه ۱۴ مهر ساعت ۱۹

ورزشگاه غدیر اهواز

تیم داوری: پیام حیدری، فرهاد فرهادپور، حمید نادری و شبیر بهروزی

1997