طلسمی که رئال مادرید در بازی‌های خارج از خانه به آن دچار شده است

طلسمی که رئال مادرید در بازی‌های خارج از خانه به آن دچار شده است

پایگاه خبری فوتبالی - در این فصل از رقابت ها، رئال مادرید در بازی های خارج از خانه به وضوح مشکل دارد و نتوانسته است آن طور که باید و شاید نتیجه بگیرد و عملکرد بسیار ضعیفی را از خودش به نمایش در آورده است.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در هفته دوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه یک بر صفر مقابل لیل شکست خورد. مادریدی ها اولین باخت این فصل خود را تجربه کردند و در یک بازی خارج از خانه باختند.

رئال مادرید در بازی های خارج از خانه طلسم شده است به طوری که شاگردان کارلو آنچلوتی نمی توانند در بازی هایی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار نمی شوند، به راحتی برنده شوند.

رئال مادرید در این فصل از رقابت ها یعنی فصل 2024/25، در پنج بازی خارج از خانه که داشته است، فقط در یکی از آن ها توانسته است به پیروزی برسد. رئال مادرید فقط رئال سوسیداد را در یک بازی خارج از خانه برده است. مادریدی ها مقابل لیل شکست خورده اند و در بازی های خود مقابل اتلتیکو مادرید، لاس پالماس و مایورکا به نتیجه تساوی دست پیدا کرده اند.

تیم آنچلوتی اگر می خواهد در این فصل هم به جام های مهم انتهای فصل دست پیدا کند، باید این مشکل را حل کند و در بازی های خارج از خانه هم به راحتی بازی کند و برنده شوند.

1470