آماری که علت باخت رئال مادرید مقابل لیل را توضیح می‌دهد

آماری که علت باخت رئال مادرید مقابل لیل را توضیح می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته دوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه یک بر صفر مقابل لیل شکست خورد و به این ترتیب اولین باخت خود را در فصل جاری تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی ، پس از این بازی کارلو آنچلوتی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است و برخی ها معتقدند که موفقیت های فصل گذشته او را از موفقیت سیر کرده است و دیگر انگیزه ای برای فصل جاری ندارد.

اما آماری که از بازی رئال مادرید مقابل لیل منتشر شده است، نشان می دهد که بازیکنان رئال مادرید تلاش بسیار کمتری نسبت به بازیکنان لیل داشته اند. در این آمار می بینیم که بازیکنان رئال مادرید در بازی مقابل لیل، 112 کیلومتر در مجموع دویده اند. این در حالی است که بازیکنان لیل در این بازی در مجموع 122.9 کیلومتر دوندگی داشته اند. یعنی بازیکنان رئال مادرید حدود یازده کیلومتر کمتر از بازیکنان لیل در این بازی دویده اند.

این آمار در حالی است که رئال مادرید در نیمه دوم از لیل عقب بوده است و بازیکنان رئال مادرید باید تلاش بیشتری می کردند تا نتیجه بازی را برگردانند اما شرایط به این شکل نبوده است و می بینیم که دوندگی بازیکنان رئال مادرید بسیار کمتر بوده است.

1470