باقی ماندن تنها یک ضلع از مثلث نامزدهای توپ طلای 2010

باقی ماندن تنها یک ضلع از مثلث نامزدهای توپ طلای 2010

پایگاه خبری فوتبالی - در سال 2010 میلادی، سه بازیکنی که برای کسب جایزه توپ طلا نامزد شده بودند، لیونل مسی، آندرس اینیستا و ژاوی بودند.

به گزارش فوتبالی ، در آن سال هر سه نامزد معرفی شده از سوی فرانس فوتبال و فیفا برای جایزه توپ طلا، بازیکنان بارسلونا بودند. در نهایت آن جایزه به لیونل مسی رسید. مسی در سال 2010 دومین توپ طلای دوران حرفه ای خود را به شکل پیاپی به دست آورد.

حالا که در سال 2024 میلادی هستیم، ژاوی هرناندز سال ها است که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. او وارد عرصه مربیگری شد و پس از این که در پایان فصل قبل از هدایت بارسلونا برکنار شد، حالا بدون تیم است.

آندرس اینیستا برای باشگاه فوتبال امارات بازی می کرد اما او هم تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفته است و به زودی خبر رسمی خداحافظی او از دنیای فوتبال منتشر می شود.

از مثلث نامزد های توپ طلای سال 2010 میلادی، تنها لیونل مسی همچنان بازی می کند. مسی در اینتر میامی در رقابت های لیگ آمریکا خوش می درخشد. یاران مسی روز گذشته فاتح ساپورترز شیلد شدند و حالا در مسیر قهرمانی در رقابت های MLS قرار گرفته اند. مسی به طور کلی هشت بار فاتح جایزه توپ طلا شده است و در این زمینه رکورد دار است.

1470