بازیکن لیورپول و رد پیشنهاد تمدید قرارداد برای پیوستن به رئال مادرید

بازیکن لیورپول و رد پیشنهاد تمدید قرارداد برای پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ترنت الکساندر آرنولد دوست دارد به رئال مادرید بپیوندد و همین قضیه موجب شده است تا پیشنهاد تمدید قرارداد با لیورپول را رد کند.

به گزارش فوتبالی ، قرارداد ترنت الکساندر آرنولد تا پایان فصل جاری با لیورپول اعتبار دارد و پس از آن، این مدافع راست تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود و می تواند به هر تیمی که خودش می خواهد برود. رئال مادرید مقصدی است که ترنت الکساندر آرنولد دوست دارد به آن جا برود.

به نقل از رلوو، ترنت الکساندر آرنولد به تازگی پیشنهاد تمدید قرارداد با لیورپول را با هدف پیوستن به رئال مادرید، رد کرده است. ترنت الکساندر آرنولد که یک مدافع راست انگلیسی است، در حال حاضر بیست و پنج سال دارد و می تواند تا سال ها برای رئال مادرید موثر واقع شود. در حقیقت هدف رئال مادرید این است که این بازیکن را جانشین دنی کارواخال کند چرا که کارواخال در حال حاضر سی و دو سال سن دارد و به نظر می رسد که در آخرین سال های حضور در رئال مادرید قرار گرفته است.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای ترنت الکساندر آرنولد به چه شکل پیش می رود. رئال مادرید جود بلینگام را هم در اختیار دارد که اهل کشور انگلیس است و ترنت الکساندر آرنولد می تواند دیگر بازیکن انگلیسی رئال مادرید شود.

1470