صحبت‌های بختیاری‌زاده با مقصر اصلی دو شکست اخیر آبی‌ها (عکس)

صحبت‌های بختیاری‌زاده با مقصر اصلی دو شکست اخیر آبی‌ها (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سهراب بختیاری‌زاده در حاشیه تمرین روز گذشته استقلال دقایقی را به صحبت با سیدحسین حسینی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، سیدحسین حسینی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر از روزهای اوج خود به شدت فاصله گرفته و نتوانسته آن‌طور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند. حسینی در لیگ برتر در 5 بازی به میدان رفته و در عین ناباوری 7 گل خورده و موفق به ثبت کلین‌شیت نشده است! 

حسینی در دربی هم یکی از اصلی‌ترین عاملان شکست استقلال بود! شاید اگر او در خروج از دروازه بیشتر دقت می‌کرد و روی توپ ارسالی واکنشی نشان نمی‌داد در ادامه رامین رضاییان مجبور نمی‌شد که روی سعید مهری خطای پنالتی مرتکب می‌شد! در بازی با السد هم دیگر جایی برای بحث و دفاع نمی‌ماند؛ حسینی در دقایق پایانی نیمه اول به اشتباه دروازه خودش را باز کرد و برای سومین بار با پیراهن استقلال گل‌به‌خودی زد. 

سهراب بختیاری‌زاده که به عنوان سرمربی موقت استقلال انتخاب شده و فعلا عهده‌دار مسائل فنی در این تیم می‌باشد در حاشیه تمرین روز گذشته استقلال با سیدحسین حسینی دقایقی را به صحبت پرداخت و درباره مسائل مختلف با او گفت‌وگو کرد؛ حسینی به عنوان کاپیتان استقلال نقش بسیار مهمی را برای خارج کردن آبی‌ها از بحران فعلی دارد و می‌تواند در این امر به بختیاری‌زاده کمک شایانی کند.

شاید کلین‌شیت در برابر هوادار بتواند تا حدودی فشارهای ناشی از اشتباهات اخیر را از روی حسینی بردارد و این دروازه‌بان باتجربه کم کم به خودش بیاید و به روزهای طلایی گذشته بازگردد.

9098