رویت هم‌تیمی‌های سابق در استقلال؛ سهراب و رامین یاد صبا را زنده کردند! (عکس)

رویت هم‌تیمی‌های سابق در استقلال؛ سهراب و رامین یاد صبا را زنده کردند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان و سهراب بختیاری‌زاده سال‌ها پیش در تیم صبا باتری با یکدیگر هم‌بازی بودند! 

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام بالاخره از استقلال رفتنی شد و با توجه به نتایج ضعیفی که کسب کرد راه خود را از آبی‌ها جدا کرد. سهراب بختیاری‌زاده به عنوان جانشین او انتخاب شد و تا زمانی که مدیران استقلال سرمربی اصلی این را تیم را مشخص نکنند او به عنوان سرمربی موقت در جمع آبی‌ها ادامه خواهد داد.

سهراب بختیاری‌زاده در شرایطی هدایت استقلال را به طور موقت برعهده گرفته که سال‌ها برای این تیم در خط دفاعی بازی می‌کرد و یکی از مدافعان تنومند و هوشیار آن سال‌های فوتبال ایران بود که بازی‌سازی از عقب زمین را بلد بود و به نوعی برخلاف هم‌نسلی‌های خود به‌جای اینکه به زیر توپ بزند از خط دفاع شروع به بازیسازی می‌کرد.

با حضور بختیاری‌زاده در استقلال اتفاق جالبی رقم خورده و او حالا سرمربی یکی از هم‌تیمی‌های سابق خود به شمار می‌آید! بختیاری‌زاده و رامین رضاییان سال‌ها پیش و در فصل فوتبالی 90/91 با یکدیگر هم‌بازی بودند و با تیم صبا باتری موفق شدند سهمیه آسیایی هم کسب کنند! در آن مقطع زمانی، رضاییان 22 ساله بود و بختیاری‌زاده با 38 سال سن بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود می‌بست. این دو نفر در 42 مسابقه در کنار یکدیگر بازی کردند و چون هر دو در خط دفاعی حضور داشتند قطعا از تعامل بالایی باهم برخوردار هستند.

9098