خرید جدید بارسلونا هنوز هم سیگار می‌کشد!

خرید جدید بارسلونا هنوز هم سیگار می‌کشد!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که وویچک شزنی دروازه بان لهستانی که آبی و اناری ها او را به تازگی به خدمت گرفته اند، هنوز هم مصرف دخانیات دارد.

به گزارش فوتبالی ، شزنی پس از مصدومیت مارک آندره تراشتگن به عنوان یک بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست. این دروازه بان لهستانی در حال حاضر سی و چهار سال سن دارد.

شزنی قبلا سابقه مصرف دخانیات و کشیدن سیگار را داشته است. در حقیقت وویچک شزنی در سال 2015 به خاطر کشیدن سیگار در رختکن آرسنال، پس از باخت تیمش مقابل ساوتهمپتون، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس جریمه شد. این مورد یکی از موارد علنی سیگار کشیدن شزنی بود. این بازیکن به طور غیرعلنی هم مصرف دخانیات داشته است.

به نقل از رادیو مارکا، در حال حاضر هم وویچک شزنی مصرف سیگار و دخانیات دارد. اما او این مقدار را نسبت به سال های قبل بسیار کمتر کرده است. او پس از این که بدون تیم مانده بود، دوباره مصرف سیگار را شروع کرده بود اما حالا به خاطر پیوستن به بارسلونا انجام این کار را کاهش داده است اما مصرف او هنوز به صفر نرسیده است.

به احتمال زیاد پزشکان بارسلونا و کادر فنی آبی و اناری ها، برای این که این دروازه بان لهستانی را روی فرم بیاورند، او را مجبور کنند که مصرف سیگار را به طور کامل قطع کند.

1471