لحظه‌ای که مسی در کنار مالک باشگاه اینتر میامی جام قهرمانی را بالای سر برد

لحظه‌ای که مسی در کنار مالک باشگاه اینتر میامی جام قهرمانی را بالای سر برد

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز لحظات شیرینی برای لیونل مسی رقم خورد و این فوق ستاره آرژانتینی موفق شد یک جام دیگر هم در دوران حرفه ای خود به دست بیاورد و حالا باید دید که اوضاع در ادامه برای او به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، از ساعت 3:15 بامداد امروز به وقت ایران (پنجشنبه دوازدهم مهر ماه) تیم اینتر میامی و تیم کلمبوس کرو در رقابت های لیگ آمریکا به مصاف هم رفتند. با درخشش لئو مسی اینتر میامی موفق شد در این بازی با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. این پیروزی موجب شد تا اینتر میامی قهرمان رقابت های لیگ عادی آمریکا شود. پس از این بازی، جام قهرمانی این رقابت ها که ساپورترز شیلد نام داشت، به تیم اینتر میامی داده شد.

لیونل مسی به همراه هم‌تیمی هایش پس از به دست آوردن این جام، جشن قهرمانی گرفتند. یکی از لحظات جالب در این جشن قهرمانی اینتر میامی، جایی بود که لئو مسی در کنار خورخه ماس جام را بالای سر برد. خورخه ماس یکی از مالک های مشترک باشگاه اینتر میامی است. او نقش تاثیر گذاری در انتقال لیونل مسی به اینتر میامی داشت. مسی تاثیر زیادی در این قهرمانی داشته است و حالا مالک باشگاه اینتر میامی در کنار مسی خوشحالی می کند.

1471