سخنرانی شهریاری در مراسم معارفه بختیاری‌زاده؛ سمیعی چکاره است؟

سخنرانی شهریاری در مراسم معارفه بختیاری‌زاده؛ سمیعی چکاره است؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل استقلال امروز در مراسم معارفه سرمربی جدید سکوت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، تمرین امروز استقلال حال و هوای متفاوتی نسبت به تمرینات یک سال و چند ماه اخیر این تیم داشت. چرا که دیگر خبری از جواد نکونام به عنوان سرمربی نبود و امروز سهراب بختیاری زاده برای اولین بار استقلال را تمرین داد.

طبق عرفی که در همه جای دنیا رایج است در اولین روز حضورِ سرمربیِ جدید، مدیر عامل تیم هم حضور پیدا می‌کند و چند دقیقه‌ای برای اعضای تیم اعم از بازیکنان، پزشکان، تدارکات و سرمربی جدید حرف می‌زند.

در مراسم معارفه سهراب بختیاری زاده که به عنوان سرمربی موقت هدایت استقلال را رسماً از امروز بر عهده گرفت احمد شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه و فرشید سمیعی مدیرعامل این مجموعه حضور داشتند.

اما به جای این که فرشید سمیعی صحبت کند این احمد شهریاری بود که چند دقیقه‌ای برای اعضای تیم سخنرانی کرد. در تمام زمانی که مراسم معارفه برگزار می‌شد سمیعی سکوت کرد و حرفی نزد و این اتفاق جالب و معناداری بود.

در روزهایی که خبرهایی درباره برکناری سمیعی از مدیر عاملی استقلال به گوش می‌رسد این اتفاق قطعا نشانه‌های مهمی در خودش دارد. نشانه‌هایی از اتفاقی که شاید در چند روز آینده رخ بدهد. 

البته حرف زدنِ شهریاری و سکوت سمیعی در ادامه روندی است که در چند روز گذشته شاهد آن بوده‌ایم. بعد از بازگشت استقلال از قطر این شهریاری بود که درباره وضعیت تیم و جواد نکونام صحبت کرد و از رقم 100 میلیاردی قرارداد او حرف زد. 

حتی بعد از این که داود حقدوست به عنوان مشاور فرشید سمیعی آن نشست خبری جنجالی را برگزار کرد شهریاری از نکونام حمایت کرد و مخالفتی با رفتن حقدوست نشان نداد.

طبق این شواهد است که خیلی‌ها می‌گویند سمیعی فقط ماشین امضای شهریاری است و هیچ اراده و اختیاری در استقلال ندارد! سکوت سمیعی در حضور شهریاری علاوه بر این که نشان دهنده سست شدن جایگاه مدیرعامل باشگاه نزد رییس هیات مدیره باشد، به این شائبه هم دامن می‌زند که همه کاره جناب شهریاری است و سمیعی فقط هست که باشد!

1359