گزینه مطلوب برای مجتبی جباری در استقلال؛ معاونت به جای مربیگری!

گزینه مطلوب برای مجتبی جباری در استقلال؛ معاونت به جای مربیگری!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال می‌تواند از مهره‌ای مثل مجتبی جباری به صورت بهینه استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از تغییراتی که در کادر فنی استقلال انجام شد شایعاتی هم درباره تغییرات دیگری در این باشگاه به گوش می‌رسد. مثلا تغییر در کادر مدیریتی و مدیر عاملی و اعضای هیات مدیره.

اما یک شایعه جالب هم منتشر شد. ساعاتی قبل از انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی موقت استقلال، شایعه شد که این پست به مجتبی جباری، پیشکسوت خوشنام استقلال پیشنهاد شده است اما ظاهرا او خودش دوست دارد در پست‌های مدیریتی کارش را در فوتبال آغاز کند و در مقطع فعلی علاقه‌ای به ورود به عرصه مربیگری ندارد.

با توجه به کاراکتر، طرز فکر و ویژگی‌هایی که که مجتبی جباری دارد به نظر می‌رسد او در پستی مثل معاون ورزشی استقلال در مقطع فعلی بسیار موثرتر است تا مربیگری. چون هم با حواشی این باشگاه آشنا است و می‌تواند حاشیه‌های تیم را جمع کند، هم برخلاف بسیاری از هم نسل‌هایش حرف زدن و درست مصاحبه کردن را بلد است و هم با اشرافی که به فوتبال ایران دارد می‌تواند در نقل و انتقالات کنار مدیران باشگاه باشد و به آنها مشاوره بدهد.

نکته بعدی این است که مربی خارجی جدید استقلال مثل اغلب مربیان خارجی که به ایران می‌آیند از دستیاران ایرانی استفاده خاصی نمی‌کنند و اگر جباری بخواهد وارد این کار شود قطعا از توانایی‌هایش استفاده خوبی نخواهد شد. به همین دلیل ورود جباری به عرصه مدیریتی هم می‌تواند به استقلال کمک کند و هم استارتی برای ورود ستاره سابق آبی‌ها به عرصه مدیریت باشد.

جباری قبلا هم در مقطعی پیشنهاد عضویت در هیات مدیره و حتی مدیرعاملی را در جیبش داشت اما ترجیح داد به آن پاسخ منفی بدهد اما حالا به نظر می‌رسد ورودش به عرصه مدیریت در جایگاه معاون ورزشی استقلال می‌تواند اتفاق جذابی برای او و البته باشگاه استقلال باشد.

1359