استقلال مثل آب خوردن پنالتی‌ می‌دهد؛ مدافعان قبل از زمستان، به خواب زمستانی رفته‌اند!

استقلال مثل آب خوردن پنالتی‌ می‌دهد؛ مدافعان قبل از زمستان، به خواب زمستانی رفته‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در این فصل هرگز شرایط آرمانی در خط دفاعی نداشته و در این بخش از زمین با ضعف بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، استقلال که در لیگ برتر نتایج بسیار بدی را گرفته و از 5 بازی خود در این مسابقات موفق به کسب تنها 5 امتیاز شده علاوه براینکه بازی‌های چشم‌نوازی را از خود برجای نمی‌گذارد در فاز دفاعی هم با معضل‌های بسیار جدی مواجه است و از 7 بازی خود تابدینجای کار تنها یکبار موفق به ثبت کلین‌شیت شده و در 6 بازی دیگر 9 گل خورده است. آماری که برای تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد به هیچ وجه قابل قبول نیست!

استقلال در این فصل مثل آب خوردن به رقبای خود پنالتی می‌دهد و همین امر باعث شده امتیازات بسیار مهمی را از دست بدهد. موضوعی که نشان می‌دهد آبی‌ها تا چه اندازه در خط دفاعی با مشکل روبه‌رو هستند و گویا مدافعان این تیم قبل از فرا رسیدن فصل زمستان به یک خواب عمیق زمستانی فرو رفته‌اند! 

آبی‌ها در اولین بازی فصل مقابل شمس آذر مرتکب خطای پنالتی شدند و سیلوا یک پنالتی به تیم سعید دقیقی هدیه کرد. در تقابل با نساجی و روی آشفتگی خط دفاعی و البته بی‌احتیاطی زبیر نیک‌نفس بازیکنان قرمزپوش نساجی صاحب یک پنالتی شدند که همان توسط کوین یامگا به گل تبدیل شد. در مصاف حساس با پرسپولیس این‌بار نوبت به رامین رضاییان رسید که پنالتی دهد. او در دقایق پایانی مسابقه با زدن پای سعید مهری در داخل محوطه جریمه صحنه فوق‌العاده تراژدی را خلق کرد و به عبارتی یک پنالتی به تیم سابق خود تقدیم کرد. 

علاوه بر این سه پنالتی، استقلال از پنالتی دادن به رقبای خود ترک عادت نکرد و در مصاف با السد در لیگ نخبگان آسیا روزبه چشمی با خطا بر روی اکرم عفیف تیم قطری را صاحب یک ضربه پنالتی کرد! 

9098