عکس؛ تقویم به شدت دشوار لیورپول پس از تعطیلات فیفادی

عکس؛ تقویم به شدت دشوار لیورپول پس از تعطیلات فیفادی

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول شروع خوبی در این فصل داشت اما پس از تعطیلات فیفادی بایستی در یک دوره مسابقات بسیار دشواری را برگزار کند که می‌تواند آزمون سختی برای آرنه اسلوت روی نیمکت مربی‌گری لیورپول باشد.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی یورگن کلوپ از لیورپول این نگرانی در میان هواداران این باشگاه به وجود آمد که شاید عصر طلایی تیمشان به پایان برسد. زمانی که آرنه اسلوت به عنوان سرمربی جدید لیورپول انتخاب شد، کمتر کسی انتظار داشت که چنین شروع خوبی با قرمزهای مرسی ساید داشته باشد. اما مرد هلندی نیمکت لیورپول کارش را در تیم جدید مقتدرانه آغاز کرد و پس از گذشت شش هفته از آغاز مسابقات لیگ برتر انگلیس، لیورپول با هدایت اسلوت در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

قرمزها با ادامه این روند می‌توانند یک مدعی جدی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باشند. اما این تیم برای رسیدن به موفقیت باید از یک دوره به شدت سخت به سلامت عبور کند. پس از پایان تعطیلات فیفادی ماه اکتبر، باشگاه لیورپول با چند مسابقه سخت و متوالی روبه‌رو می‌شود. شاگردان آرنه اسلوت باید در برابر حریفان قدرتمندی همچون چلسی، آرسنال، بایر لورکوزن، رئال مادرید و منچسترسیتی قرار بگیرد. لایپزیش، استون ویلا و برایتون هم رقبای سرسختی به حساب می‌آیند. شاید تنها مسابقه به ظاهر راحت لیورپول در این مدت تقابل با ساوتهمپتون باشد.

1428