دو گل زیبا در کیسه استقلال تاجیکستان؛ سپاهان در یک نیمه عقده‌گشایی کرد

دو گل زیبا در کیسه استقلال تاجیکستان؛ سپاهان در یک نیمه عقده‌گشایی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان در اواخر نیمه اول دو بار دروازه میهمان تاجیکستانی‌اش را باز کرد.

به گزارش فوتبالی، نیمه اول دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تاجیکستان با برتری دو بر صفر سپاهان به پایان رسید. این مسابقه در چهارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حال برگزاری است.

سپاهان در حالی نیمه اول را با برتری دو گله به پایان رساند که تا دقایق پایانی بازی بدون گل دنبال می‌شد اما در دقایق پایانی نیمه اول، حملات سپاهان ناگهان نتیجه داد و دروازه استقلال تاجیکستان در دقایق 40 و 43 دو بار توسط ابوبکر کامارا و جواد آقایی‌پور باز شد.

در دقیقه 40 و بعد از یک کار گروهی زیبا، رضا شکاری در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و توپ را به شکل کاتبک روی دروازه ارسال کرد. کامارا که تا قبل از این صحنه نمایش دلپذیری نداشت موفق شد با یک ضربه دیدنی طاق دروازه استقلال تاجیکستان را فرو بریزد.

3 دقیقه بعد سپاهان به گل دوم رسید. کامارا در این دقیقه توپ را در مقابل محوطه جریمه خودی گرفت و ضد حمله را آغاز کرد. او توپ را به محمد کریمی رساند و کریمی بعد از چند متر پیشروی آن را به آقایی پور داد. آقایی پور بعد از ورود به محوطه جریمه استقلال تاجیکستان با یک ضربه پای فنی و قوس‌دار توپ را به شکل زیبایی وارد دروازه حریف کرد.

سپاهان در حالی از میهمانش با دو گل پیش افتاده است که در بازی اولش در این مرحله با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم الوحدات اردن شده بود و برای این که از گروهش صعود کند به پیروزی در برابر استقلال تاجیکستان نیاز دارد.

1359