فوری/ خسرو حیدری هم گزینه سرمربیگری موقت استقلال شد!

فوری/ خسرو حیدری هم گزینه سرمربیگری موقت استقلال شد!

پایگاه خبری فوتبالی– تکلیف سرمربی موقت استقلال، تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، دیشب و پس از اینکه جواد نکونام در کنفرانس خبری بعد از بازی با السد در لیگ نخبگان آسیا، استعفایش را اعلام کرد، از سهراب بختیاری‌زاده به عنوان گزینه جدی جانشینی او تا انتخاب سرمربی خارجی استقلال نام برده شد.

خبری که پایگاه خبری فوتبالی فوتبالی برای اولین بار به آن پرداخت و با حضور سهراب در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال، مشخص شد که این خبر صحت داشته است.

نکته قابل توجه اینکه بختیاری‌زاده تنها گزینه سرمربیگری موقت استقلال نام نیست و حالا نام خسرو حیدری هم مطرح شده است. خسرو که سابقه حضور در کادر فنی استقلال را دارد، در حال حاضر سرمربی تیم امیدهای این باشگاه محسوب می‌شود و طرفدارانش عقیده دارند با توجه به آنکه او از استقلال شناخت خوبی دارد و در این تیم مربیگری کرده، گزینه مناسبی برای سرمربیگری موقت آبی‌ها محسوب می‌شود.

گویا خسرو حیدری اعلام کرده که ریکاردو ساپینتو را راضی خواهد کرد که به تهران برگردد و قرارداد مالی جدیدی با استقلال منعقد کند. البته که سرمربی اسبق استقلال، دیشب چراغ سبز را به مدیران این باشگاه نشان داده و حالا باید دید، خسرو حیدری سرمربی موقت استقلال خواهد شد یا سهراب بختیاری‌زاده.

1984