تلاش‌های بایرن مونیخ برای حفظ ستاره جوان آلمانی ادامه دارد

تلاش‌های بایرن مونیخ برای حفظ ستاره جوان آلمانی ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- جمال موسیالا یکی از بازیکنان مهم بایرن مونیخ است که به زودی قراردادش با این باشگاه تمام می‌شود و تلاش‌ها برای تمدید شدن قرارداد او با اف سی هالیوود ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‌های جوان فوتبال دنیا جمال موسیالا است. بازیکنی که با وجود سن و سال کمش، اما یک مهره مهم و کلیدی برای تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ به حساب می‌آید. اما مساله اینجاست که قرارداد او در سال 2026 با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد، به همین علت مدیران بایرن مونیخ سعی دارند تا او را برای تمدید کردن قراردادش متقاعد کنند. در صورتی که نتوانند با او به توافق نهایی برسند در تابستان 2025 موسیالا را می‌فروشند چون احتمال دارد یک سال بعد به صورت رایگان جدا شود.

منچسترسیتی و چند باشگاه بزرگ اروپایی دیگر هم به خرید این ستاره جوان آلمانی علاقه دارند. در صورتی که موسیالا برای تمدید با بایرن مونیخ به توافق نرسند، این تیم‌ها شانس خوبی برای جذب این بازیکن دارند. سیتیزن‌ها او را جانشینی مناسب برای کوین دی بروینه می‌دانند.

اما حالا شنیده می‌شود که بایرن مونیخ تمام تلاشش را برای حفظ موسیالا می‌کند. به نقل از نشریه آلمانی بیلد، مدیران بایرن مونیخ تمام سعی خود را می‌کنند تا موسیالا را در تیم خود نگه دارند.

پیش از این نیز مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مصاحبه‌های خود اعلام کرد که بایرن مونیخ تمایلی به فروش موسیالا ندارد و این بازیکن برای آینده باشگاه مهره مهمی است.

1428