دفاع عجیب و باورنکردنی شهریاری از خرید بوسنیایی‌های جنجالی

دفاع عجیب و باورنکردنی شهریاری از خرید بوسنیایی‌های جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیات مدیره استقلال از خریدن زیلیکیچ و همچنین بقیه بازیکنانی که در طول تاریخ برای تیم‌هایش خریده دفاع می‌کند.

به گزارش فوتبالی، آلمدین زیلیکیچ. این نام قطعا تا مدت‌ها در میان اسامی بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال یک نام ویژه خواهد بود. بازیکنی که در نهایت مشخص نخواهد شد در آن حد که مدیران استقلال اعتقاد داشتند بازیکن خوب و باکیفیتی بود و یا در آن حد که نکونام می‌گفت بازیکن بد و غیرقابل استفاده. همانطور که مشخص نشد آمدن یا نیامدن او به استقلال چرا این قدر حاشیه به دنبال داشت.

نکونام درباره کیفیت زیلیکیچ گفته بود: «این بازیکن مورد تأیید من نیست. اگر من مربی استقلال باشم، اجازه نخواهم داد که فردی با این کیفیت فنی پایین در تیم باقی بماند.»

نکته این است که این بازیکن زمانی به استقلال آمد که به گفته احمد شهریاری، نکونام به دلیل مشکلات غیرفوتبالی که برای حضور در استقلال داشت قرار نبود سرمربی این تیم باشد. در نهایت اما مشکلات او حل شد تا این زیلیکیچ باشد که تهران را ترک می‌کند. 

با این حال احمد شهریاری همچنان از کیفیت بازیکنی که می‌گوید با نظر خودش خریداری شده دفاع می‌کند. او در این مورد به خبرنگار فوتبالی گفته است:« آن زمانی که این دو بازیکن آمدند آقای نکونام قرار بود به دلایلی سرمربی نباشد و بعدا مجوز ایشان گرفته شد و به همین دلیل از جذب بازیکنان بوسنیایی خبر نداشت. این بازیکنان با نظر بنده جذب شدند و بسیار هم بازیکنان خوبی بودند و دیدید که سریع هم جذب تیم‌های دیگر شدند. اگر نکونام این دو بازیکن را نخواسته تشخیص سرمربی است. من این دو بازیکن را با تشخیص خودم گرفتم همانطور که در طول تاریخ بقیه بازیکنان را هم خودم گرفتم. »

جدایی زیلیکیچ از اولین چالش‌هایی بود که میان نکونام و هلدینگ خلیج فارس به وجود آمد و سرمربی استقلال توانست در این چالش برنده این دوئل باشد. اتفاقی که به نظر می‌رسد خیلی به مذاق شهریاری و بقیه خوش نیامده است.

4326