بازگشت خرید تابستانی، سورپرایز آرتتا برای پاری سن ژرمن

بازگشت خرید تابستانی، سورپرایز آرتتا برای پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- میکل مرینو یکی از خریدهای تابستانی آرسنال بود که هنوز نتوانسته برای تیمش به میدان برود اما شاید در بازی حساس امشب آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن بتواند در میدان حاضر شود.

به گزارش فوتبالی، آرسنال تابستان امسال چندان پنجره نقل و انتقالاتی شلوغی را تجربه نکرد. در سال‌های اخیر این تیم فعالیت بیشتری از خود نشان می‌داد و خرج‌های زیادی هم صورت می‌گرفت، اما در پنجره‌ای که اکثر تیم‌های بزرگ اروپایی در آن کم‌هیاهو و کم‌سروصدا ظاهر شدند، آرسنال نیز تنها دو خرید مهم و بزرگ انجام داد. ریکاردو کالافیوری، مدافع ملی‌پوش ایتالیایی که فصل گذشته در بولونیا خوش درخشیده بود، پس از کش‌وقوس فراوان سرانجام راهی آرسنال شد.

دیگر خرید توپچی‌ها، جذب میکل مرینو از رئال سوسیداد بود. آرسنال برای تقویت خط هافبک خود بازیکنان زیادی را مورد بررسی قرار داد، اما در نهایت میکل مرینو که در یورو 2024 عملکرد خوبی هم در ترکیب تیم ملی اسپانیا داشت به جمع قرمزهای شمال لندن پیوست. اما در همان روزهای ابتدایی حضورش در تمرینات آرسنال از ناحیه کتف دست مصدوم شد.

حالا او روزهای پایانی مصدومیت خودش را سپری می‌کند. به نقل از برخی خبرگزاری‌ها، مرینو به زودی می‌تواند برای آرسنال به میدان برود. حتی گفته می‌شود که امکان دارد در برابر پاری سن ژرمن نیز مورد استفاده قرار گیرد. بعید است که از ابتدا در ترکیب اصلی باشد، اما رسانه‌ها این احتمال را هم رد نکردند. شاید مرینو سورپرایز بزرگ میکل آرتتا برای لوییز انریکه و پاری سن ژرمن باشد.

1428