به لطف نمایش ضیعف استقلال؛ السد پس از 4 بازی کلین شیت کرد!

به لطف نمایش ضیعف استقلال؛ السد پس از 4 بازی کلین شیت کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- السد قطر پس از نتایج ضعیف در چند دیدار اخیر خود، بالاخره موفق شد در دیدار برابر استقلال کلین شیت کند.

به گزارش فوتبالی، استقلال و السد در حالی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم رفتند که به دلیل نتایج ضعیفی که این دو تیم در دیدارهای اخیر خود کسب کرده بودند، سه امتیاز این دیدار برای هر دوی آنها حیاتی بود. در نهایت این شاگردان فیلیکس سانچس بودند که با نتیجه دو بر صفر پیروز این دیدار شدند تا شرایط کمی برای ‌شان بهتر شود و فعلا تا حدودی از زیر فشارها خارج شوند.

السد پیش از دیدار برابر استقلال در 7 دیدار (6 بازی لیگ ستارگان قطر و یک بازی لیگ نخبگان آسیا) به میدان رفته بود که حاصل آن 3 برد، 3 باخت و یک تساوی بود. پس از اینکه تیم تحت هدایت سانچس از 6 بازی در لیگ ستارگان قطر 3 برد و 3 باخت کسب کرد و در رده‌ پنجم جدول قرار گرفت، سانچس اسپانیایی به شدت زیر تیغ تند انتقادات قرار گرفت و حتی هواداران السد با هشتگ «سانچز را اخراج کنید» خواستار برکناری سرمربی خود شدند.

السد که با دریافت 13 گل از 6 بازی، دومین خط دفاع ضعیف لیگ ستارگان قطر را به خود اختصاص داده است، در 4 بازی اخیر خود تا پیش از دیدار برابر استقلال 11 گل دریافت کرده بود و در هیچ کدام از آنها موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده بود، اما آنها در بازی با استقلال موفق به ثبت کلین شیت و کسب 3 امتیاز شدند تا فعلا شرایط خوبی را تجربه کنند. در طرف مقابل استقلال از 7 دیدار (5 بازی لیگ برتر و دو بازی لیگ نخبگان آسیا) فقط مقابل الغرافه موفق به ثبت کلین شیت شده و اوضاع اصلا برای آبی ها خوب نیست.

السد در پایان روز اول رقابت‌های هفته دوم لیگ نخبگان آسیا با 4 امتیاز در رده دوم و استقلال با 3 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

2636