روز بد چشمی جلوی السد؛ من مدافع نیستم

روز بد چشمی جلوی السد؛ من مدافع نیستم

پایگاه خبری فوتبالی- اکرم عفیف و روزبه چشمی، این ترکیب حتی روی کاغذ هم می‌تواند خطرناک باشد به خصوص اگر چشمی در روز بدش باشد.

به گزارش فوتبالی، روزبه چشمی بازی را خیلی خوب شروع کرد. در یکی از حساس‌ترین موقعیت‌های بازی که در دقیقه هفت رخ داد، حمله السد در محوطه جریمه استقلال بسیار خطرناک بود که حضور به موقع روزبه چشمی و دفع توپ هوشمندانه او، جلوی ضربه بازیکن حریف را گرفت. 

این حرکت خیال هواداران را راحت کرد که روزبه چشمی در این بازی با حضورش می‌تواند اقتدار خط دفاعی استقلال را برگرداند اما این تصور با گذشت زمان کمرنگ شد و در نهایت مشخص شد که روزبه چشمی در روز بدش قرار است یکی از دلایل باخت استقلال باشد.

البته در همان صحنه که یک موقعیت خطرناک گرفته شد یک اتفاق خطرناک هم افتاد و روزبه چشمی با پیچیدن مچ پایش و لنگان راه رفتنش نشان داد که دقایق سختی را پیش رو خواهد داشت.

 روزبه چشمی که به تازگی بعد از یک اخراج به ترکیب استقلال بازگشته بود این بار با یک پنالتی بلای جان جواد نکونام شد. 

زدن بازیکن نساجی پشت محوطه جریمه استقلال را ده‌نفره کرد و زدن بازیکن السد در داخل محوطه این تیم را از تساوی در این بازی هم ناامید کرد. روزبه چشمی که پیش از این هم بارها نشان داده بود که در پست دفاع وسط نمی‌تواند مهره خیلی قابل اعتمادی باشد همچنان در این پست به کار گرفته می‌شود وعلاوه بر بازی‌های خوبی که داشته این اشتباهات مرگبار را هم انجام داده است. اشتباهاتی که با حضورش به عنوان آخرین فرد دفاعی استقلال همیشه تاوان سخت و جبران‌ناپذیری دارد.

4326